Модель Джіджі Хадід приєдналася до зіркової команди німецького бренду Hugo Boss.
Рік тому у Hugo Boss заявили про ребрендінг. Компанія націлилася на більш молоду аудиторію, спростила логотип, змінила концепію бутіків і запустила нову рекламну кампанію під гаслом Be Your Own Boss (Будь сам собі босом).
Для участі у кампанії найняли команду зірок, включно з моделями Наомі Кемпбелл, Ешлі Грем, Кендалл Дженнер та Гайлі Бібер, акторами Крісом Гемсвортом та Лі Мін Хо, співаками Future та Maluma, спортсменами Ентоні Джошуа, Маттео Берреттіні та Алісою Шмідт.
Днями заявили, що до зіркового складу Boss приєднується модель Джіджі Хадід. В новому роліку показано моделей та їх дитячі світлини – якими вони були до того, як досягли успіху і стали відомими. Наприкінці підсумовують, що люди не народжуються босами, а стають ними. Саме цю ідею демонструють герої рекламної кампанії.
В амбітних планах Hugo Boss – до 2025 року збільшити продажі та увійти до списку 100 найбільших компаній світу.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Hugo Boss
Читайте також: J.CREW ЗАПУСКАЄ РІСЕЙЛ-ПРОГРАМУ