Закрити
UA
Мода

Екс-глава Diesel презентувала бренд для мілініалів

Поділись:

Колишній керівник бренду Diesel у Канаді Джоуї Адлер запустила власний бренд Shades of Black (Відтінки чорного).

posts-to-db-Фото 1

Shades Of Black. Фото: instagram.com/shadesofblackla

Як повідомляє сайт WWD, до першої колекції Shades of Black увійшли чорні, білі та сірі речі. Це універсальні джинси, бомбери, худі, футболки та шорти, які не поділяються на чоловічі та жіночі.

Робота з міленіалами навела мене на думку, як ми, покоління бебі-бумерів, повністю втратили почуття, що чим менше у нас є, тим краще. Для мільйонелів життя — про те, щоб жити, а не накопичувати», — каже Джоуї.

При простоті крою Адлер вирішила зосередитись на якісних тканинах: бренд виробляє одяг з японського шовку, італійської шкіри та замші. А також використовує лише бамбукову бавовну та замовляє трикотаж на фабриці у Франції.

Читайте також: X + Y: ЯК УЖИТИСЯ НА РОБОТІ ПРЕДСТАВНИКАМ РІЗНИХ ПОКОЛІН

Вже у грудні 2017 року у продажу буде доступна перша колекція Shades of Black. Фото речей уже з’явились на офіційному сайті. Ціни – від 48 до 595 доларів. Одяг буде продаватися на сайті та в мультибрендових бутіках.

Ми не боїмося, що магазини не зрозуміють, як уявити наш бренд і розмістити одяг. Одна з найкращих властивостей колекції — що ви можете одягнутися у темряві та виглядати цілком гармонійно, бо кожна річ поєднується з кожною іншою».

Частину коштів від продажу першої колекції буде віддано на розвиток благодійної платформи Адлер Dept. of Good та у фонд неурядової організації Human Rights із захисту прав людини.