Fashion-трансформації українських брендів
Війна стала великим випробуванням в усіх царинах нашого життя. Змінилися сенси та культорні коди, й це не могла не відобразитися на сфері моди. На зміну тендітності та невагомості прийшли поміркованість та ергономічність. Від першої особи ми попросили дизайнрів українських брендів розповісти про трансформації, які з ними відбулися за 100 днів війни.
Capsula44, Аліна Беглова і Катя Матвієнко
Як трансформувався бренд під час війни?
Команда бренду Capsula44 залишилася в Україні. У квітні ми повернулися до Києва та почали відновлювати виробництво. Це був наче ковток свіжого повітря, якого нам так не вистачало. Ми повністю переглянули актуальність запланованих моделей. Деякі моделі поставили на паузу, а деякі навпаки додали. Акцент в Україні зараз робимо на продажі онлайн. Адже офлайн локації були зачинені тривалий час, а деякі клієнти виїхали в інші міста або країни.
Під час війни ми почали шукати нові варіанти розвитку за кордоном. Вже маємо певні результати. У травні відбулась важлива подія для Capsula44 — тепер наш одяг представлений в шоурумі українських брендів Kvitka в Парижі. У нас також збільшилась кількість онлайн замовлень в країни Європи.
Над чим працюєте зараз?
У квітні ми відновили виробництво. Вже за декілька днів нас з командою чекає зйомка нових моделей, на яку ми дуже чекаємо. Наші шоуруми-партнери в Києві та Харкові поступово відновлюють свою роботу. Тим часом ми працюємо над розробкою майбутніх моделей.
Ми також хочемо поширювати українське за кордоном. Працюємо над розвитком англомовної сторінки нашого сайту. Нещодавно створили магазин на ETSY та займаємося його наповненням.
А вже 6-7 червня на нас чекає Pop Up Store в Варшаві на Mysia 3, мета якого познайомити гостей заходу з українськими брендами. Наразі займаємось підготовкою до цього івенту.
Як підтримуєте Україну?
Ми віримо, що кожна допомога важлива. Допомагаємо фінансово, гуманітарно та морально підтримуємо тих, хто цього потребує.
В перші тижні війни ми плели маскувальні сітки для військових на Вінниччині. Після відновлення роботи в квітні та повернення до Києва, ми почали збирати 20% від прибутку на потреби ЗСУ. Ми вирішили допомагати військовим у гарячих точках напряму, адже таких запитів зараз достатньо.
Регулярно співпрацюємо з волонтерами та відправляємо речі для переселенців зі сходу України. Також, адресно відправляли одяг нашого бренду тим, хто був змушений покинути свої домівки. Дуже хотілося зробити дівчатам приємно!
У квітні наш бренд став учасником благодійного Pop Up Store у Парижі. Спільними зусиллями ми зібрали 120 000 тисяч гривень, що були направлені на допомогу дітям, постраждалим від війни в Україні.
Ми завжди пишалися бути українським брендом. Продовжуємо працювати в нашій країні, робити свій вклад в економіку та легку промисловість.
Попереду ще багато справ. Кожного дня варто пам’ятати, що дуже багато українців зараз потребують допомоги. Тому варто кожному робити свій вклад та разом рухатись до перемоги!
EmbroideredGem, Наталія Кириченко
Як трансформувався бренд під час війни?
Ми почали більше працювати у напрямку Європи та закордонних клієнтів. Тут бачимо багато можливостей і розуміємо актуальність для нової аудиторії. І уже бачимо фідбек, що отримуємо. Звісно, зараз також працюємо у напрямку нових маркетингових стратегій та значно вкладаємось у це. Уже бачимо результати у вигляді позитивних відгуків про наш одяг від наших постійних клієнтів. Це дійсно надихає!
Над чим працюєте зараз?
Роботи зараз дуже багато, так як зараз зробили ребрендинг. Уже з новими ідеями та силами виходимо на європейський ринок.
Працюємо над відшивом нової колекції українського етно-одягу, який одягатимуть люди уже з усього світу. Це надихає!
Тому створюємо максимально практичне і продумане вбрання. Щоб він точно вражав у саме серце і закохував з першого погляду.
Як підтримуєте Україну?
Спочатку ми активно перераховували увесь свій заробіток на потреби ЗСУ, проте це було трохи хаотично. Зараз уже систематизували цю систему. Працюємо уже більш конкретно з партнерами та допомагаємо ЗСУ, а також беремо участь у благодійних ярмарках, заробіток від яких йде вже на допомогу українцям.
E.P.P.S., Ельміра Поляєва
Як трансформувався бренд під час війни?
Так, ми стали активно зараз працювати з європейськими онлайн платформами, і звичайно з ефімерними магазинами також в режимі офлайн, плануємо відкрити свій магазин у Франції.
Над чим працюєте зараз?
З початку війни ми всі виробничі процеси поставили на паузу, і переключилися на потреби армії. Зараз ми тільки закінчили кілька капсул, і активно починаємо працювати над наступним літом.
Як підтримуєте Україну?
Так звичайно, сьогодні всі люди в Україні об’єдналися на підтримку нашої армії, а в легкій промисловості тим більше, ми також з перших днів почали активно допомагати.
За час війни ми відшили більше 1 000 спальників та трикотажних виробів для українських військових.
Karunas, Надія Карунас
Як трансформувався бренд під час війни?
Головна трансформація бренду KARUNAS відбулась саме у внутрішній концепції управління. Швидкість прийняття рішень збільшилась у рази.
Раніше ми відкладали початок роботи в Європі і чекали ідеального моменту. Проте з початком війни зрозуміли, що ідеального моменту не буває.
Потрібно працювати уже зараз задля реалізації задуманого. Зараз ми уже оптимізували виробництво та логістику поставок одягу в Європу. Й швидкими темпами рухаємось до поставлених цілей.
Над чим працюєте зараз?
Зараз наш основний фокус уваги зосереджений у декількох напрямках: просування нашої нової колекції «Woman Gift»; оптимізація віжшиву та логістики; пошук нових партнерів закордоном.
Як підтримуєте Україну?
Співпрацюємо з перевіреними волонтерами та допомагаємо ЗСУ усіма можливими способами: від відшиву одягу для них до збору коштів на техніку. На це йдуть як гроші, що отримуємо з продажів бренду, так і особисті кошти команди.
Model: Laura Tserkovna @lauratserkovna from Women Management Paris @women_paris
Photographer: Jude P @judefotografy
Stylist: Tania Tuka @taniatuka
Muah: Alona Kolisnyk @alen_de_alone
Читайте також: БРЕНД FROLOV ЗАПУСКАЄ СВІЙ ПЕРШИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ПРОЄКТ FROLOV HEART