
Фотозвіт: Як пройшов коктейль журналу Marie Claire, бренду Intimissimi та Calzedonia
Яскрава вечірка під слоганом GOOD GIRL GONE BAD!
23 листопада у ТЦ Осean Plaza відбувся коктейль журналу Marie Claire та двох італійських брендів – Intimissimi та Calzedonia. Гості вечора пили шампанське Cinzano, танцювали під запальний Dj-set від Ксенії Палфі, а у бьюті-зоні Lancôme візажисти бренду вчили дівчат яскравим трендовим образам Lip Art.
В рамках заходу fashion-редактор журналу Алли Родигіна прочитала лекцію про найзнаковіші тренди білизни сезону, які знайшли відображення в новій колекції Intimissimi. Цього сезону італійський бренд продовжив шлях назустріч високій якості, достатку кольорів та фактур. Кожна гостя змогла вибрати щось із асортименту бутіка під свій настрій, темперамент та подію. Бутік LoraShen подарував квіткові браслети всім покупцям вечора.
Ведучим заходу став Микола Матросов.
Як пройшов вечір – дивіться у фотозвіті.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику