Пандемія коронавірусу змусила багато брендів переглянути свої прояви.
Дизайнери вирішили переосмислити те, як вони виробляють та продають одяг, як демонструють його на тижнях моди і взагалі підкоряються правилам індустрії. Деякі з них, у тому числі Gucci, зазіхнули на святе — давню традицію сезонності. Тепер вони офіційно «seasonless». Це означає, що бренд показуватиме колекції лише двічі на рік.
Читайте також: ЯК СВІТОВІ І УКРАЇНСЬКІ FASHION-БРЕНДИ ДОПОМАГАЮТЬ У БОРОТЬБІ З COVID-19
Я відмовлюся від зношеного ритуалу сезонності та шоу, щоб повернути нову каденцію, ближче до мого виразного заклику,
– Написав креативний директор і дизайнер Gucci Алессандро Мікеле в Instagram-акаунті бренду.
«Ми зустрічатимемося лише двічі на рік, щоби поділитися главами нової історії. Нерегулярні, радісні та абсолютно вільні глави, які будуть написані у змішаних правилах та жанрах, які живитимуть нові простори, лінгвістичні коди та комунікаційні платформи. Я хотів би залишити в минулому атрибутику лейтмотивів, котрі колонізували наш колишній світ: круїзні колекції, pre-fall, весна-літо, осінь-зима. Я думаю, що це застарілі та недостатні слова. Ярлики безособового дискурсу, що втратив сенс», – продовжив він.
Читайте також: COVID-19: ЯК КОРОНАВІРУС ВПЛИВИТЬ НА МОДНУ ІНДУСТРІЮ?
І хоч у цих хитромудрих висловах у стилі Алессандро Мікеле і вловлюється суть, ми раді, що зможемо почути більш детальну інформацію на диджитал прес-конференцію Gucci у понеділок.
До речі, до Gucci про те, що вони не дотримуватимуться фіксованого календаря моди, заявили і представники французького модного Будинку Saint Laurent.