Закрити
UA
Мода

Guess представив капсульну колекцію сонцезахисних окулярів The Get in Touch 2021

Поділись:

Ось уже шостий рік поспіль компанія Guess у співпраці з Marcolin підтримує проект, який просуває фонд The ​​Get in Touch, американська некомерційна асоціація, створена для підвищення поінформованості в питаннях здоров’я жіночих грудей і навчання того, як самостійно проводити її обстеження.

posts-to-db-Фото 1

Цього року Marcolin також випускає капсульну колекцію очок для Guess з метою підвищення поінформованості щодо цього важливого питання. Представлені сонцезахисні окуляри та оптична оправа покликані продемонструвати тверду прихильність компанії до просування та привернення уваги до проблеми ще більшої аудиторії.

Фонд The ​​Get in Touch використовує прості, зручні та делікатні інструменти, такі як Daisy Wheel, для навчання дівчат та жінок тому, як турбота про своє тіло та уважне ставлення до його змін можуть мати важливе значення для запобігання хворобам.

Моделі з капсульної колекції, присвячені цій спільній місії фонду The Get in Touch, Guess та Marcolin, є доказом активної участі у справі боротьби з раком грудей та позначені символічною стрічкою з рожевого золота на кінчиках завушників.

posts-to-db-Фото 2

Читай також: Український бренд SAYYA представляє нову осінньо-зимову колекцію “Positivity PLZ”

Сонцезахисні окуляри та оптичні оправи будуть доступні у спеціальних рожевих футлярах у бутіках Guess, у спеціалізованих оптиках та на офіційному сайті бренду, починаючи з майбутнього “Рожевого жовтня” – місяця, присвяченого профілактиці раку грудей.

posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 4

Щоб ще більше продемонструвати свою підтримку даної ініціативи, Marcolin USA надалі пожертвуватиме фонд The ​​Get in Touch.