
Південнокорейський гурт Riize – нові амбасадори Louis Vuitton
У французького Модного дому Louis Vuitton – нові амбасадори. Ними стали учасники молодого південнокорейського хлопчачого гурту Riize.

Учасники південнокорейського хлопчачого гурту Riize стали новими амбасадорами Louis Vuitton. Співаки знялися в рекламній кампанії колекції Pre-Spring 2024.

“Гурт привернув значну увагу своїм стилем. Їхній комфортний і вільний модний вибір викликав інтерес у світі моди. Вони з нетерпінням чекають майбутньої співпраці та пригод разом з Louis Vuitton”, – заявили представники бренда.

Хлопчачий гурт Riize дебютував цього вересня з сингл-альбомом Get a Guitar, який за перший тиждень розійшовся тиражем понад мільйон копій. Також молодий гурт здобув популярність у соцмережах. Наразі у Riize 2,6 мільйона підписників в Instagram і 1,8 мільйона – у TikTok. Всі вони чекають на новий сингл співаків, який має вийти 5 січня.

Хлопці з Riize приєдналися до інших зірок K-pop у команді Louis Vuitton. У листопаді амбасадорами французького Модного дому стали учасниці жіночого гурту Le Sserafim. У серпні – співак Лі Фелікс із гурту Stray Kids. Також Louis Vuitton рекламує учасник гурту BTS Джей-Хоуп.



Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Louis Vuitton
Читайте також: ПІВДЕННОКОРЕЙСЬКИЙ ГУРТ TOMORROW X TOGETHER — НОВІ АМБАСАДОРИ DIOR
Більше від
- VISHNI X TINA KAROL: презентували спільну колаборацію
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро