14 листопада 2019 року у Національному художньому музеї України відбулося відкриття виставки, присвяченої унікальному проекту INTERTOP Ukraine, Національного олімпійського комітету України та NAMU, мета якого надихнути на перемоги наших спортсменів на літніх Олімпійських іграх 2020 у Токіо.
На честь XXXII Олімпійських ігор компанія INTERTOP Ukraine випустить колекцію мерчу, до якої увійдуть футболки, присвячені олімпійським видам спорту, з авторськими принтами – творами відомих українських художників, серед яких Назар Білик, Артем Волокітін, Люся Іванова, Алевтіна Кахідзе, , Маша Рева, Микола Толмачов, Леся Хоменко та дизайнери seri/graph Женя Полосіна та Ганна Іваненко.
Ці роботи будуть представлені в рамках спеціальної виставки у NAMU, яка діятиме з 23 листопада до 6 грудня.
Її відкриття зібрало легендарних українських спортсменів та команду художників, які працювали над принтами, що стало втіленням головної ідеї, яку INTERTOP закладав в основу проекту, — об’єднати енергію спорту, мистецтва та моди, щоб зарядити нашу Олімпійську збірну для яскравих перемог у Токіо. .
Колекція надійде у продаж у мережу магазинів INTERTOP, сайт intertop.ua, а також буде доступна всім гостям Національного художнього музею України у березні 2020 року. Так, купуючи цю колекцію, кожен українець та українка зможуть не лише продемонструвати свою позицію вболівальника, а й фактично підтримати наших спортсменів, адже частина прибутку від продажу буде перерахована на підтримку олімпійської збірної України.
INTERTOP вже давно опікується українським спортом, і разом з екологічною програмою – це стратегічні напрями корпоративної соціальної відповідальності компанії. Ми є партнером Федерації легкої атлетики України, а минулого року розпочали співпрацю з Національним олімпійським комітетом України, — коментує Валерія Толочина, директорка з маркетингу INTERTOP Ukraine. – Для цього проекту ми об’єднали зусилля з NAMU, щоб команда художників передала свій запал нашій збірній перед найважливішим спортивним заходом у світі – Олімпійськими іграми 2020 року.
«Подібні ініціативи дуже важливі для нашого суспільства, адже привертають увагу до сфери спорту, мистецтва, моди. Кожен українець матиме чудову нагоду приєднатися до нашої Олімпійської родини, відчути олімпійський дух та підтримати наших спортсменів», — зазначив президент НОК України Сергій Бубка, і подякував за ініціативу компанії INTERTOP та художників, які приєдналися до цього проекту.
Юлія Литвинець, генеральний директор NAMU: «Проект «Вболіваю, бо…» об’єднав сучасних художників, представників клубу Леви музею, українських спортсменів, які відстоюватимуть честь України на Олімпійських іграх 2020 у Токіо. Об’єднувати – функція, властива сучасному музею. Цікаво, що в колекції Національного художнього музею України ми вже маємо цілу низку творів, пов’язаних з темою спорту: 1920-і роки – «Борці» М. Епштейна, 1930-і – «Футбол у Червоній армії» Г. Черкашина, «Юнак -фізкультурник» та «Дівчина-фізкультурниця» О. Павленко, «Стрілецький гурток» С. Йоффе, «Футбол» І. Клименко, 1980-1990-і – «Заслужений майстер спорту, олімпійська чемпіонка Віра Місевич» В. Присталенко, «Київський футбол» В. Рудих. Таким чином, традиція продовжується. Сподіваємось, за підтримки збірної сучасних художників Національна олімпійська збірна України завоює у Токіо ще більше медалей, ніж зазвичай».
Гостей заходу пригощали напоями від партнерів Latinium та Моршинська.