
Візажистка Ісамайя Ффренч стала б’юті-кураторкою Off-White
На новій посаді Ісамайя Ффренч придумуватиме креативні концепції, розроблятиме продукти і пакування б’юті-лінії Off-White та тісно співпрацюватиме з арт-директором бренду Ібрагімом Камарою.

В найближчих планах Off-White – розвивати напрямок краси. Минулого року тут запустили свій б’юті-бренд Paperwork. Там вже є колекція унісекс-ароматів, лаки для нігтів, наклейки для нігтів, обличчя і тіла, а також універсальні декоративні олівці для макіяжу.

В Off-White пояснили, що обрали Ісамайю Ффренч, бо вона кидає виклик існуючим стандартам краси вже більше десяти років. І тому, що в неї виняткове бачення світу, включно з новими талантами. Представники компанії сподіваються, що б’юті-кураторка просуватиме бренд на нову територію краси і розроблятиме високоякісні продукти, які підійдуть для всіх.
Генеральний директор Off-White Андреа Гріллі прокоментував призначення:
«Я дуже радий, що Ісамайя приєдналась до Off-White. Її смак, нестандартне бачення та глибокий досвід допоможуть нам написати нову главу бренду, де краса буде ключовим проєктом на нашому шляху. Off-White орієнтується на молодь, це – головне для нас. Ібрагім та Ісмайя – найкращі таланти свого покоління і зможуть вивести наш бренд у майбутнє та покращити його сприйняття».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Про своє прагнення на новій посаді розповіла й Ісамайя Ффренч:
«Off-White говорить до цілого покоління. Off-White Beauty стане ідеальним способом перенести цей досвід у абсолютно новий вимір. Я неймовірно рада працювати над лінією разом із Ібрагімом Камарою, щоб звернутися до нової яскравої аудиторії».

У візажистки вже є успішний досвід у бізнесі: вона запустила свій власний декоративний бренд і лінію макіяжу для парфумерного бренду Byredo.
До речі, Off-White також співпрацювали з Byredo. У 2018-му засновник Off-White Вірджил Абло разом з засновником Byredo Беном Горхемом випустили аромат Elevator Music.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Off-White, Instagram / Isamaya Ffrench
Читайте також: МАЙЛІ САЙРУС ІНВЕСТУЄ В КОСМЕТИЧНИЙ БРЕНД DOLCE GLOW
Більше від
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я
- Beauty-новинки: антивікова косметика, святкові аромати та музична колаборація