Це перша подібна колаборація як для мас-маркет бренда JUL, так і для Маргарити Мурадової.
Колекція, що отримала назву “Everywhere”, побудована довкола однієї ідеї — створити утилітарний жіночий гардероб. Говорячи про утилітарність, стилістка Маргарита Мурадова та засновниця JUL Юлія Логвін, перш за все, мають на увазі абсолютну універсальність речей, що робить їх доречними всюди, незалежно від сезону, тенденцій, типу фігури та навіть настрою.
Колекція представляє собою поєднання одягу на кожен день та більш вишуканих речей. Але Маргарита та Юлія пропонують їх комбінувати між собою, не обмежуючи себе особливими приводами — якщо у вас грайливий настрій, чому б не одягнути сатинову сукню-халат просто так? Основою колаборації стали костюми у різних варіаціях: зі спідницями, брюками, шортами, що доповнюються майками, блузами або ж худі. Окрім суконь-халатів, до колекції увийшли два сліпдреси: один довжини maxi з витонченими бретелями, а другий – довжини medium. Тепла група представлена светрами, кардиганами, покривками та костюмами. При створенні спільної колекції важливим було не тільки, щоб кожна річ була незалежною та легко імплементувалася до будь-якого образу, але і те, щоб матеріали гармонійно поєднувалися між собою. Сатин, кашемір, бавовна та напіввовна разом складають дуже вдалий тактильний ансамбль.
Читай также: Как создаются тренды и кто решает, что мы будем носить в следующем сезоне?
“Я давно замислювалася над створенням своєї колекції. І кожного разу, коли я подумки поверталася до цієї ідеї, інтуїтивно спадала на думку назва “Everywhere”. Від першого задуму ще рік тому до сьогодні мені найбільше хотілося створити капсулу з максимально універсальних, зручних та легко поєднуваних речей на всі сезони відразу. Сукня для дому або на вихід, кашемірова покривка для подорожі літаком або ж для прохолодного домашнього дня у засніженого вікна, сатиновий костюм на побачення або для зустрічі гостей в комфорті. Думаючи над кожною моделлю, я як стилістка, враховувала все різноманіття особливостей фігури та численні побажання сучасної жінки – комфорт, класика силуетів, люксова якість водночас з нелюксовим цінником. Те, що вийшло у нас з JUL – здійснення моєї давньої мрії”, — коментує колаборацію стилістка Маргарита Мурадова.
“Дуже щаслива нашій співпраці з талановитою Маргаритою. Ми довго працювали над цією колекцією, прискіпливо обирали кольори, виточували кожен силует — все заради того, щоб дати жінкам ідеальне гардеробне рішення, українське, класної якості та з адекватним цінником. Нам загалом дуже близька ідея колаборацій, і ми раді, що саме JUL став тим брендом, з ким Маргарита вирішила створити свою першу колекцію” — розповідає засновниця JUL Юлія Логвін.
Кольорова гама досить витримана — чорний, димний сірий, чорнильний синій та медово-молочний. Яскравими акцентами служать фісташковий та ніжно-кораловий. Останній — відсилка до традиційних світлих українських коралей.
Колекцію можна придбати з 12 листопада на сайті jul.com.ua.