Покажіть понеділку, хто є хто!
І нехай ранок понеділка варто починати увечері неділі, залишимо це до наступного тижня, а сьогодні поговоримо про те, як зробити цей день легким та успішним.
Як кажуть, жабу краще з’їсти з ранку, що означає «зробіть найскладніші та найнеприємніші справи у першій половині дня». Якщо ви залишатимете їх наостанок, то взагалі не виконайте, тому нехай вони у списку завдань піднімуться на верхні позиції. Далі повинні йти важливі справи, які ви не можете делегувати і у них є дедлайни, а на останньому місці запишіть те, що зробити варто, але можна і відкласти до кращих часів без шкоди для себе і роботи.
Можливо, понеділок здається вам одним суцільним непідйомним завданням. Щоб ситуація не виглядала такою драматичною, розпишіть плани на тиждень і постарайтеся якнайменше справ залишати на початок — розподіліть трохи більше на середину, коли процес адаптації вже завершився. Погодьтеся, поринути у роботу з головою у понеділок – це занадто. І, знову ж таки, пам’ятайте, що не зобов’язані виконувати всі без винятку — навчитеся перерозподіляти завдання між членами вашої команди.
Читайте також: 5 СПОСІБ ПОЛЮБИТИ ПОНЕДІЛОК
Якщо у вас є проблеми з виконанням завдань, тоді справа може бути у звичайному безладді на столі. Хаос на робочій поверхні – хаос у голові. Десятки непотрібних папірців, старі документи, стікери з нагадуваннями, що втратили актуальність, фантики від цукерок, зламані ручки — на вашому столі можна знайти це і ще багато іншого? Настав час навести лад. Ви не зобов’язані проводити генеральне прибирання (для понеділка це перебір!), але позбутися сміття і розкласти необхідне холдерам у ваших силах.
Однією з причин прокрастинації може бути моральне виснаження. Іноді стан такий важкий, що навіть два дні вихідних не можуть гарантувати повноцінного відпочинку. Що робити? Давайте своєму організму перепочинку. Однією з найкращих технік підвищення продуктивності є метод помідора. Його суть у тому, що на виконання завдання варто витрачати 25 хвилин — ні більше, ні менше, а потім робити коротку перерву (3-5 хвилин), потім присвячувати знову 25 хвилин роботі. Спробуйте, можливо, ця техніка допоможе вам досягти кращих результатів і не збожеволіти на шляху до них.
Читайте також: ЗНАМІНОСТІ ПОДІЛИЛИСЯ СВОЇМИ СЕКРЕТАМИ УСПІХУ
Після лінивих вихідних, коли ви могли дозволити собі довше повалятися в ліжку, подивитися серіал, з’їсти щось шкідливе і порелаксувати з маскою для обличчя, понеділок як обухом по голові. І ось у той самий момент, коли роботи стає занадто багато і вона починає буквально “топити” вас, зробіть щось приємне. Це може бути все, що завгодно, починаючи від покупки улюбленого капучино з карамельним сиропом і закінчуючи дзвінком коханій людині. Пам’ятайте, що робота має бути на другому місці, а на першому ви і ваші потреби.
Джерело фото: unsplash.com