
Яким був місяць свідомості на Marie Claire
Квітень ми присвятили темі sustainability.

Цього місяця ми багато говорили про свідомість: вчилися сортувати сміття, дізнавалися точки, де приймають непотрібний одяг, розбиралися, як утилізувати баночки та тюбики з-під косметики.
Разом ми дізнавалися про піонерах у світі моди, які першими звернули увагу на проблему забруднення екології та неусвідомлене споживання; сучасниках, що продовжують їхню праву справу.

Ми обговорювали зірок, які готові стати провідниками у світ екологічності та усвідомленості, і тих, хто тільки хоче здаватися адептом і борцем, а насправді зовсім не такий вже й безневинний.
І, звісно, надихалися усвідомленим плейлистом, що складається зі старих хітів Radiohead та Depeche Mode, а також новинок від The Weekend, Joji, Sevdaliza та Childish Gambino.
Всі матеріали про свідомість ви можете знайти по за посиланням.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші