Головна/Мода/Кім Кардаш’ян прокоментувала скандальну кампанію Balenciaga Кім Кардаш’ян вирішила повністю переоцінити свої стосунки з улюбленим брендом одягу. Причина – недвозначна рекламна кампанія Balenciaga, в якій головними героями стали діти та плюшеві ведмедики, одягнені в стилі БДСМ.
Декілька днів селебріті грала в мовчанку, проте фанати жінки вимагали дати роз’яснення. Тож Кім довелося прокоментувати скандал у Твіттері.
NEW YORK, NEW YORK – MAY 06: (EXCLUSIVE COVERAGE) Kim Kardashian West attends The 2019 Met Gala Celebrating Camp: Notes on Fashion at Metropolitan Museum of Art on May 06, 2019 in New York City. (Photo by Kevin Tachman/MG19/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
“Останні дні я зберігала тишу, не, тому що не відчувала огиди та обурення від останньої рекламної кампанії Balenciaga, а, тому що чекала на можливість поговорити з командою бренду, та зрозуміти для себе, як таке могло трапитися. Як мати чотирьох дітей я була вражена тривожними зображеннями. Потрібно ставитися із великою повагою до безпеки дітей. Будь-які спроби нормалізувати жорстоке поводження з малечою мають бути покарані”.
У вівторок бренд Balenciaga презентував проблемну кампанію. Серед зображень, окрім дітей та ведмедиків, була також друковану копію рішення Верховного суду США щодо законів про дитячу порнографію. На тлі висхідного обурення бренд перепросив за клопіт.
“Я оцінила те, що Balenciaga видалив зображення та попросив вибачення. Після мого діалогу з командою, мені здається, що вони зрозуміли всю серйозність питання, а у майбутньому утримаються від повторення такої помилки”, – додала Кім Кардаш’ян.
Власниця бренду The Skims та реаліті-зірка має тривалі та дуже міцні стосунки із Balenciaga. Наприклад, нещодавно саме вона стала обличчям нової зимової кампанії бренду, а в липні Кардаш’ян брала участь у шоу на Паризькому тижні моди. Лише за годину після появи свого посту 42-річна Кардаш’ян опублікувала новий допис про потенціал своїх стосунків із Balenciaga.
“А щодо мого спільного майбутнього із Balenciaga, то наразі я роблю переоцінку наших стосунків, ґрунтуючись на їхній готовності взяти на себе відповідальність за те, чого не повинно було статися, і діях, яких я очікую від них, щоб захистити дітей”.
Фанати Кім Кардаш’ян декілька днів не зупиняючись писали в коментарях до дописів зірки, вимагаючи її думки. “Ніхто не хоче в тебе нічого купувати. Висловися та стань захист хоча б чогось”, “Коли ти збираєшся відповісти, Кім? Твоя репутація під загрозою”, – саме так звучали коментарі прихильників зірки.
Balenciaga подав позов на суму 25 мільйонів доларів проти виробничої компанії та дизайнера знімального майданчика, звинувативши саме їх в появі суперечливої рекламної кампанії, намагаючись перекласти провину.