
Кім Кардаш’ян прокоментувала скандальну кампанію Balenciaga
Кім Кардаш’ян вирішила повністю переоцінити свої стосунки з улюбленим брендом одягу. Причина – недвозначна рекламна кампанія Balenciaga, в якій головними героями стали діти та плюшеві ведмедики, одягнені в стилі БДСМ.

NEW YORK, NEW YORK – MAY 06: (EXCLUSIVE COVERAGE) Kim Kardashian West attends The 2019 Met Gala Celebrating Camp: Notes on Fashion at Metropolitan Museum of Art on May 06, 2019 in New York City. (Photo by Kevin Tachman/MG19/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
“Останні дні я зберігала тишу, не, тому що не відчувала огиди та обурення від останньої рекламної кампанії Balenciaga, а, тому що чекала на можливість поговорити з командою бренду, та зрозуміти для себе, як таке могло трапитися. Як мати чотирьох дітей я була вражена тривожними зображеннями. Потрібно ставитися із великою повагою до безпеки дітей. Будь-які спроби нормалізувати жорстоке поводження з малечою мають бути покарані”.
“Я оцінила те, що Balenciaga видалив зображення та попросив вибачення. Після мого діалогу з командою, мені здається, що вони зрозуміли всю серйозність питання, а у майбутньому утримаються від повторення такої помилки”, – додала Кім Кардаш’ян.
View this post on Instagram
“А щодо мого спільного майбутнього із Balenciaga, то наразі я роблю переоцінку наших стосунків, ґрунтуючись на їхній готовності взяти на себе відповідальність за те, чого не повинно було статися, і діях, яких я очікую від них, щоб захистити дітей”.