Бренд Кім Кардаш’ян Skims представив першу чоловічу колекцію білизни
Бренд Кім Кардаш’ян Skims розширив асортимент. Тут вперше була представлена чоловіча колекція білизни. А в новій рекламній кампанії знялися зірки спорту.
Кім Кардаш’ян продовжує успішно розвивати свій бренд Skims, який спеціалізується на корегуючій білизні для жінок. Відтепер тут з’явилися й пропозиції для чоловіків. Як зазначають у Skims, це «найзручніша нижня білизна, яку ви коли-небудь мали». До лінійки Skims Mens увійшли класичні труси, боксери, легінси, майки і футболки з ультрам’яких тканин.
Наразі тут представлено три колекції: Cotton, Stretch і Sport. В Cotton — базова білизна з м’якої бавовни. Речі колекції Stretch виготовлені з еластичної тканини і мають ідеальну посадку. Білизна з колекції Sport призначена для тренувань: вона зручна і надає максимальну підтримку.
Щоб представити новинки, бренд запустив яскраву кампанію. Skims Mens рекламують зірки спорту. Це найкращий бомбардир національної збірної Бразилії з футболу Неймар, учасник NBA All-Star Шай Гілджес-Александер та найкращий захисник NFL 2022 року Нік Боза.
«Розширення на ринок чоловічого одягу — важлива віха для марки. Це свідчить про прагнення Skims надавати рішення для всіх. Коли такі зірки, як Неймар, Шай Гілджес-Александер та Нік Боза, стають обличчями нашої дебютної кампанії, це означає, що Skims став брендом, який дарить комфорт усій аудиторії, а не лише жінкам. Я неймовірно рада цій новій главі», — прокоментувала запуск чоловічої колекції Кім Кардаш’ян.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Skims
Читайте також: МІЛЛА ЙОВОВИЧ З РОДИНОЮ ТА ІНШІ ЗІРКИ В СВЯТКОВІЙ КАМПАНІЇ H&M