Mercedes-Benz і Moncler створили арт-об’єкт, який поєднує фірмові продукти двох брендів – позашляховик G-Class та гірськолижний пуховик.
Об’єкт назвали Project Mondo G і презентували на шоу The Art of Genius у Лондоні. Представники компаній зізналися, що це партнерство принесло несподіваний досвід, бо дизайнерам довелося з’єднати те, що сдавалося неможливим – грубі геометричні форми гелендвагена і м’які плавні лінії стьобаного текстилю.
В результаті вийшов Project Mondo G – вражаюча скульптура вагою 2,5 тонни, яка має вигляд суворої автівки, немов вбраної у затишну куртку.
На скульптурі є промовисті елементи. Наприклад, величезна застібка-блискавка символізує практичність і універсальність обох виробів – автомобіля та куртки. Груба патина на капоті – знак того, що ці речі функціональні і люди їми регулярно користуються. Глянцеві блискучі поверхні – символ роскоші. Сніг навколо демонструє здатність і позашляховика, і пуховика витримувати найсуворіші природні умови.
Для Moncler це – перша співпраця з автомобільним брендом. А от Mercedes-Benz у модному світі з 1995 року. Компанія підтримує тижні моди і молодих дизайнерів.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Mercedes-Benz
Читайте також: КРАСА БЕЗ ВІКУ: ЯК ПРИПИНИТИ ЕЙДЖИЗМ ТА ЗВІЛЬНИТИСЬ ВІД СТЕРЕОТИПІВ