17 років Бейлі вірою та правдою служив на благо британського бренду.
Дизайнер очолюватиме Burberry до 31 березня 2018 року, а повністю вийде із бізнесу у грудні.
«Burberry зазнав неймовірної трансформації з 2001 року, і Крістофер зіграв важливу роль у успіху компанії у цей період. Хоча мені сумно, що я не маю можливості більше співпрацювати з ним, спадщина, яку він залишає, дає мені величезну впевненість у нашому майбутньому, — сказав виконавчий директор. Burberry Марко Гоббетті. — У нас є чітке бачення наступного розділу Burberry, і я дуже радий новим можливостям для наших команд, партнерів та акціонерів».
Крістофер Бейлі також не втримався від коментаря щодо свого відходу:
Мені пощастило бути в Burberry, працювати та навчатися у неймовірних людей усі ці 17 років. Тим не менш, я дійсно вірю, що найкращі дні Burberry все ще попереду. Я відкритий до нових творчих проектів, але готовий докласти всіх сил до майбутнього успіху бренду і зробити перехід максимально плавним.
Читайте також: BURBERRY ЗАПУСКАЮТЬ ВЛАСНИЙ ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕНЬ
У 2001 році голова будинку Burberry Роуз Марі Браво запропонувала Крістоферу обійняти посаду креативного директора. Водночас їм вдалося повернути бренду приставку «люксовий» та підняти відсотки продажу. Але це не всі заслуги Бейлі. Він один з перших зрозумів, що діджитал займає лідируючі позиції у всіх сферах життя та в моді у тому числі. Він став активно використовувати Twitter, Facebook та Instagram для популяризації Burberry Це дало свої плоди.
Багато хто вважає, що причиною відходу Бейлі могло стати його призначення як виконавчий директор у 2014 році. Нова роль, здається, підірвала здатність Крістофера зосередитись на продукті.