Цього року Ukrainian Fashion Week відзначає своє 20-річчя. Знаючі люди, без тіні перебільшення, говорять про те, що це ювілей не лише окремої компанії, а й української моди в цілому. Звичайно, ми не змогли залишитися осторонь значної дати.
Коли ми в редакції задумували проект, присвячений 20-річчю Ukrainian Fashion Week, він мав виглядати як бліц-інтерв’ю з дизайнерами. Але делегувавши на цю «місію» Ірину Данилевську, знайому з кожним брендом від самого його народження, ми швидко зрозуміли, що п’ятьма питаннями-заготівлями тут ніяк не обійтися. Аж надто багато у кожного з дизайнерів спільних тем, спогадів та місцями навіть дискусійних моментів із головою оргкомітету UFW. Тому ми вибрали позицію сторонніх спостерігачів і, ні на мить не втручаючись, записали ці одкровення.
Читайте також: ДИЗАЙНЕР ФІЛІП ПЛЕЙН ПРО ВІДНОСИНИ ДО КІТЧУ, ЦІННИХ РЕЧІВ І КОХАННЯ ДО КЛІЄНТІВ
POUSTOVIT показує колекції на UFW з 1997 року
Poustovit – бренд-лідер за різними параметрами. Що робити, щоб тримати все це на плаву?
Головне – не зупинятися. Зупиняючись, ти стоїш на місці, а отже, відстаєш. Адже буває таке, коли люди досягають мети і втрачають сенс життя. Або, навпаки, не досягають мети і починають думати про те, що життя пройшло даремно. Якщо ти вмієш вчасно орієнтуватися та змінювати ціль, то буде легше.
Але ж ви художники, вам має бути складно змушувати себе щось робити «на замовлення»…
Не слід забувати, що fashion – це не зовсім «чисте мистецтво». Це індустрія, отже – це бізнес. Художники – це ті, для кого метою є задоволення від того, що вони роблять. Тому що вони не можуть не творити… І у процесі творчості вони одержують кайф. Але у чомусь українські дизайнери ще й бізнесмени. Або ж поруч із ними мають бути бізнесмени. Вони теж отримують свій кайф, особливо якщо бізнес успішний.
А ти отримуєш кайф?
Звичайно. Чи потрібно міняти бренд естетично? Чи має постійно з’являтися щось нове? Ось про це я не замислююся. Просто коли я міняюсь, я міняю бренд. Це нерозривний зв’язок.
Тобто і тебе, і бренд стимулює одне й те саме?
Так, я повністю асоціюю себе із брендом. Добре це чи погано з погляду бізнесу – я не знаю.
Читайте також: ДИЗАЙНЕР БРЕНДУ CIRCUL ПРО СВОЄ НАТХНЕННЯ
А з якими людьми ти асоціюєш бренд?
Ні з ким конкретним. Але ці люди точно схожі на мене. Вони працюють, творять і радіють життю.
Так це точно. Ті люди, яких я бачу в твоїх пальтах, сукнях, чимось схожі на тебе.
Але й люди, які приходять у худорлявість, теж чимось схожі на мене (усміхається).
Тому що ти інша. Тому що тепер худий – це теж ти.
Знаєш, я і раніше була і про худі, і про сукні. Зараз я навіть частіше ношу сукні, аніж колись. І дуже цьому рада.
Фото: Юлія Крайст
Реалізація: Алла Родигіна
Статті по темі:
ДИЗАЙНЕР ІРИНА ЛИТВІНСЬКА ПРО ІДЕАЛЬНЕ ВЗУТТЯ ДЛЯ МЕГАПОЛІСУ