Предыдущая статья
Топ-5 треків з фільму “Я, Побєда і Берлін”
Щороку 10 березня в Україні відзначають день державного гімну. Саме тоді 159 років тому вперше прозвучав твір композитора Михайла Вербицького на слова поета Павла Чубинського «Ще не вмерла України…». З цієї нагоди бренд Vivons створив лімітовану колекцію футболок, прикрашену сакральними українськими символами і присвятив її державному гімну. Ці футболки є не лише предметом одягу, а й символом патріотизму та підтримки для тих, хто вшановує історію боротьби своєї країни за незалежність.
Зараз, коли наші герої виборюють не лише територіальну цілісність нашої країни, а й нашу волю, наше право на життя, гімн має особливе значення для всіх і є тією духовною ланкою, що єднає нас із попередніми поколіннями борців за свободу.
Футболка виконана у двох кольорах: чорному та молочному — і прикрашена символічною вишивкою червоного кольору, 10% коштів від продажів буде відправлено у фонд Валерії Гуземи для підтримки наших захисників.
“Ми створили річ, яка поєднує минулу славу та сучасну звитягу, об’єднує моду, культуру, соціальну відповідальність та любов до своєї рідної землі”, — каже дизайнерка бренду Альна Онофрійчук.
Читайте також: SOFT SILK BEAUTY HOODIE: ЕКЛЕКТИЧНИЙ РЕЛІЗ УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДУ MON MOU НА ПЕРЕТИНІ КРАСИ ТА МОДИ