Український бренд LITKOVSKA презентує нову колекцію, присвячену традиціям Великодніх свят. До релізу увійшли предмети домашнього декору та аксесуари, що стануть гідним доповненням святкових моментів. Кутюрна лінійка Artisanal, на базі якої створено колекцію, заснована навколо ідеї, що народне мистецтво українців та традиційні практики мають стати відомими в усьому світі – і нова робота Лілії Літковської оспівує великодні обряди нашого народу.
«Частина моєї родини походить з Трипілля, і все своє дитинство я обожнювала Великдень, бо це завжди був привід зібратися з рідними і друзями з різних місць. Ми приїздили до хати прабабусі, де на нас чекали три дні святкування та підготовки, народні страви, цікаві розмови та відчуття всеохопного затишку і безпеки. Ікони та вишиті фіранки, що прикрашали ту хату, завжди мене надихали», – пояснює дизайнерка.
Лінійка Artisanal існує з 2019 року як логічне продовження цінностей та філософії бренду LITKOVSKA. Лілія Літковська створює речі, покликані показати культуру наших предків з нового ракурсу – актуальні, екологічні, сповнені віковічної енергетики. Великодня колекція ARTISANAL включає плетені кошики та вишиті рушники, що можна використати як ранер на святковий стіл чи навіть хустку. В українській народній традиції кошик займає особливе місце, бо уособлює достаток і щасливий побут – адже з ним подорожували, в ньому носили хліб та навіть колихали дітей. На Великдень плетений козуб повертає нас до сакрального, нагадуючи про коріння і віру, яка підтримувала наших предків.
Створюючи Artisanal, дизайнерка Лілія Літковська прагне інтегрувати аутентичну народну творчість українських майстрів, що зберігалася протягом віків, у сучасний контекст, зробивши її актуальною для повсякдення жителів міст. Увага до української народної культури – невід’ємна складова зростаючого протягом останнього десятиліття рівня патріотизму серед українців. Поєднуючи унікальні технології українського ткацтва із високою модою, LITKOVSKA робить внесок до культурного експорту країни, привертаючи увагу світової спільноти до нашої спадщини.
Читайте також: SMALL TALK: ДИЗАЙНЕРКА ЛІЛІЯ ЛІТКОВСЬКА ПРО КОЛЕКЦІЮ UNDERWATER, УЧАСТЬ У ПАРИЗЬКОМУ ТИЖНІ МОДИ ТА МИСТЕЦТВО БУТИ СОБОЮ