
LUTIKI watching: Сакральний Київ та випадкові перехожі в новому кампейні бренду
Соня Солтес присвятила новий кампейн LUTIKI вивченню сакральних сенсів міста, де вона й створює прикраси бренду. Разом із фотографом Васіліной Врублевською дизайнер протягом декількох днів робили знімки в місті – без розкадровки, професійних моделей та інших атрибутів знімання.




Із Васіліною ми поцікавилися тим, а чи може прикраса перевтілювати не тільки людину, а й місце існування, — каже дизайнер бренду Соня Солтес. — Ми звертаємо увагу на звички, які залишаються непоміченими: носіння стрічки-спіралі на зап’ясті або пластикового крабика для волосся, посадженого на сумку. Змінюючи їх властивості, відбувається перетворення повсякденних предметів на об’єкти бажання”.




Читай также: Тепла та яскрава зима: Бренд MARCHI представив нову колекцію пуховиків
У цьому візуальному дослідженні зображені студенти консерваторії, стіни та фонтани історичних вулиць, парафіянка Фролівського монастиря, небо над Китаєвом, першокурсник Києво-Могилянської академії, ручний голуб із ботсаду; і те, як звучить прикраса, стикаючись з навколишнім світом.




Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику