
Люди та птахи в рекламній кампанії Gucci pre-fall 2016
Бунт квітів, текстур та руху в новій рекламній кампанії Gucci pre-fall 2016 року.
Алессандро Мікеле та Глен Ленчфорд створили постійно хвилюючий і мрійливий світ, укладений у скляну капсулу. Тут люди співіснують поруч із природою: читають книги в оточенні тропічних рослин і старовинних меблів, танцюють серед рожевих фламінго, з солідним виглядом, що вигукують серед усього цього божевілля. Все це якнайкраще відображає переповнену принтами та деталями на тему флори та фауни колекцію Gucci pre-fall 2016.
Більше від
- Нове ім’я: український бренд аксесуарів Du’MO
- Ботаніка, 3D-принти й Сеул на Тижні моди в Копенгагені
- Бренд STIMMA випустив капсулу ділового одягу
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week