Уроки від жінки, яка диктувала розвиток модної індустрії ХХ ст.
Суперечлива, ексцентрична та неймовірно енергійна – Діана Вріланд стала легендою fashion-світу практично не прикладаючи особливих зусиль. Здавалося, що їй з народження судилося стати легендою, але не кожній дебютантці вдається досягти тих висот, на які зійшла Вріланд. Втім, шлях до статусу найвпливовішої жінки світу моди ХХ століття розпочався з власного бізнесу. Так, за прикладом багатьох світських жінок вона відкрила свій бутик білизни, і майже миттєво додала до списку своїх клієнток чудову Уолліс Сімпсон. Проте, в 1936 році мода в житті Діани Вріланд стає більш вузькоспрямованою – у цей момент стартує її кар’єри як fashion-оглядача та редактора.
На найвищих посадах у Мода и Харпер Базар їй вдається відкрити безліч нових осіб імен, а також надихнути кінематографістів створення знакових картин. Образ головного редактора глянцю з “Кумедної мордочки” повністю натхненний політикою поведінки легендарної Вріланд. Діана запам’яталася світу як ексцентрична особа, яка часто вражала громадськість і своїми вчинками, і словами. Однак, насамперед у пам’яті світу вона увічнила себе, як жінку, яка відкрила найбільше свіжих імен у найрізноманітніших галузях. У день народження легендарної жінки згадуємо тих зірок, яким довелося б без підтримки Діани Вріланд.
Мало хто знає, що Голлівуд ніколи б не зміг похвалитися кар’єрою Лорен Беколл без впливу Діани Вріланд. В 1943 саме легендарний модний редактор помістила на обкладинку березневого випуску Харпер Базар тоді ще маловідому модель. Діана залишилася під враженням від загадкового погляду Лорен, який згодом і став її характерним знаком. Вже через рік Беколл знімалася на одному знімальному майданчику з Хамфрі Богартом у знаковій дебютній картині “Мати і не мати”.
Читай також: Гороскоп на жовтень 2020
Стиль Діани Вріланд складно назвати “правильно модним”. Жінка вважала, що краще додати до свого гардероба трохи поганого смаку, ніж зовсім бути без нього. Проте, подібні суперечливі висловлювання не завадили їй зробити з Джекі Кеннеді ікону світу моди, жінку, на чиї образи та вбрання дорівнювали мільйони. Саме Вріланд давала Жаклін поради щодо вибору одягу під час передвиборчої програми її чоловіка, а потім познайомила першу леді з її вічним персональним стилістом – модельєром Олегом. Кассіні.
У головному глянці світу та орієнтирі для інших журналів Вріланд пропрацювала лише 8 років. У 1971 році її знизили до статусу редакційного консультанта, а потім взагалі звільнили. Однак і за цей короткий час Діана встигла відкрити світові більше нових осіб, ніж усі її послідовниці. Одним із таких щасливих “проектів” Вріланд стала модель Твіггі. “Дивна, моторошна, схожа на бродягу”, – не дуже втішне висловлювання, але саме великооку модель Діана помістила на обкладинку Мода першою.
Відома як муза Енді Воргола дочка нафтових магнатів була головною іконою стилю 1960-х років. Довгий светр-сукня, величезні сережки, підведені вугільною фарбою очі і вибілене волосся – подібний типаж припав до смаку і Діані Вріланд. Пристрасть Седжвік до наркотиків головного редактора Мода тоді не бентежило. Більше того, жінка говорила про те, що у залежних приголомшлива шкіра. Незважаючи на те, що життя Еді закінчилося вже в 28 років, завдяки його незвичайній естетиці та зусиллям Вріланд по її популяризації образ тендітної, чарівної та зламаної дівчини став культовим.
Читай також: Як знімати кліпи для відомих акторів. Правила професії від режисера Тараса Голубкова
Шістдесяті роки минулого століття стали золотою епохою глянцю насамперед завдяки роботі Діани Вріланд як головний редактор Мода. Вона робила все можливе для того, щоб перетворитися на законсервовану і консервативну моду на щось актуальне, свіже, особливе. Завдяки Діані світ моди знайомиться зі знаковою героїнею індустрії – графинею Верішкою фон Лендорф. Великі губи, 43-й розмір взуття, високий лоб, ластовиння – у цій дівчині все було особливе, і саме Вріланд помітила її відмінності, які стали визначальними у сфері моделлінга.
Всесвітньо відомий парфумер міг залишитися популярним у вузьких колах візажистом та фотографом, якби у його життя не втрутилася Діана Вріланд. Побачивши його візуальні роботи для Dior, жінка одразу назвала його статусом художника світового рівня Сходження Лютанса на п’єдестал почалося з хвалебних відгуків Діани про його творчість як про революцію в макіяжі, і продовжується досі як парфумер власного однойменного бренду.
“Ох, ці губи” – помістити на обкладинку глянцю Міка Джагера першою наважилася саме Діана Вріланд. Жінка ніколи не була серед боязкого десятка, а любов до революції буквально була у неї в крові. На посаді головного редактора “модної Біблії” Діана повністю змінила концепцію глянцю, і згодом напрямок руху інших журналів. Так, саме завдяки її рішенню писати не лише про моду, а й про музику, суспільство, літературу, світ побачив молодий талант в особі майбутньої легенди рок-музики — соліста The рухомий Камені.
Діана Вріланд померла понад 30 років тому, але її вплив на трагічному моменті не зупинився. Досі більшість правил і порад, вигаданих неординарною жінкою, залишаються непорушними. На приклад її діяльності орієнтуються більшість редакторів глянцю в надії, що колись і вони зможуть записати себе до найвпливовіших жінок в історії. Вона навчила нас любити себе такими, які є, і це, мабуть, найважливіша порада, яку зуміла дати жінкам легендарна і чудова Діана Вріланд.