Закрити
UA
Мода

Не нудьгуйте: як модні Будинки допомагають нам подолати нудьгу в карантині

Поділись:

Виявивши соціальну відповідальність та надавши посильну матеріальну та ресурсну допомогу у боротьбі з пандемією COVID-19, модні Будинки тепер переключилися на інші завдання. 

 

Поки виробництва fashion-гігантів зайняті пошиттям безкоштовних захисних масок та випуском антисептиків, креативні офіси брендів теж не сидять склавши руки. Там вирішили подбати про тих, хто вже який тиждень поспіль перебуває на самоізоляції і, напевно, перепробував практично всі способи себе розважити. Модні Будинки пропонують свої ідеї для карантинного дозвілля – від онлайн-кінотеатру з “незрозумілими” фільмами до подкастів на сексуальну тематику.

posts-to-db-Фото 1

Електронна пошта від REDValentino

Необхідність дотримуватися дистанції за умов карантину призвела до того, що багато близьких один одному люди не можуть зустрітися. REDValentino вирішили хоча б частково скрасити цю ситуацію та запустили Instagram-марафон #DearestRED.

posts-to-db-Фото 2

Друзі бренду, художники Шарлотта Фармер, Оллі ST Клер та Маттео Джунтіні намалювали поштові марки, натхненні весняно-літньою колекцією REDValentino.

posts-to-db-Фото 3

За посиланням в офіційному Instagram-акаунті марки можна завантажити шаблон листівки, додати на неї одну з трьох марок і відправити тому, хто дорогий вашому серцю. А за бажання, ще й поділитися своїм листом у соціальних мережах – щоб відчути підтримку тисяч людей у ​​всьому світі, які також не можуть бути зараз поряд із рідними та друзями.   

posts-to-db-Фото 4

Читайте також: BOTTEGA VENETA СТВОРЬ РОЗВАЖАЛЬНУ АРТ-ПЛАТФОРМУ НА ЧАС КАРАНТИНУ

Творча лабораторія від Alexander McQueen  

Модний Дім, який завжди відрізняється широким польотом своїх творчих ідей, вирішив підтримати тих, кому важко перебувати у чотирьох стінах без креативу. 

posts-to-db-Фото 5

Бренд запускає проект # McQueenCreators – це своєрідна творча лабораторія в режимі онлайн. Щотижня в соціальних мережах марки з’являтимуться нові творчі завдання. Наприклад, зараз Alexander McQueen пропонують усім охочим намалювати скетч або будь-яку іншу форму зображення на тему культової сукні-троянди з колекції FW’2019. 

posts-to-db-Фото 6

Малюнки можна і потрібно постити в Instagram – у модному Будинку обіцяють відстежувати всі роботи та ділитися найкращими у своїх соцмережах. До речі, тільки малюванням вони обмежуватись не збираються – у планах ще й колективне 3D-моделювання та уроки вишивки.  

posts-to-db-Фото 7

Онлайн-кінотеатр від Prada

Італійський бренд давно славиться своїм потягом до мистецтва та вічного пошуку краси в недосконалих речах. Тому на платформі онлайн-кінотеатру MUBI центр сучасного мистецтва Fondazione Prada представляє кураторську добірку фільмів, які свого часу обернулися для своїх творців на повний провал.

posts-to-db-Фото 8

Кадр із фільму «Федора», 1978 р.

До проекту “Perfect Failures” (“Ідеальні невдачі”) увійшли фільми різних років, які стали розчаруванням для критиків, кінопрокатників та більшості глядачів. Але це сталося з ними, на думку творців проекту, лише тому, що вони випередили свій час або ж, навпаки, геніально від нього відстали.

posts-to-db-Фото 9

Кадр із фільму «Казки Півдня», 2006 р.

Мета, яку Prada ставить перед цим проектом, – наочно показати, що початкове сприйняття фільму в кіноіндустрії не є остаточним визначенням його справжньої цінності.

posts-to-db-Фото 10

Кадр із фільму «Шоугелз», 1995 р.

Читайте також: ВЕЛИКИЙ ФОРМАТ: ЩО ПОДИВИТИСЯ І ПОШИТАТИ НА КАРАНТИНІ

Подкасти від Gucci

Креативний директор Будинку Gucci Алессандро Мікеле вже давно довів, що жодних меж у його життєвій філософії не існує. Тому тепер він вирішив поділитися зі світом своїми думками на тему сексу.

posts-to-db-Фото 11

Дизайнер став гостем третього сезону знаменитого подкасту The Sex Ed і в одному з епізодів розповів ведучій Ліз Голдвін про свої еротичні відносини з природою, про те, чому Рим – його коханка і куди він щодня спрямовує свою оргазмічну енергію. 

posts-to-db-Фото 12

Крім того, Gucci стали спонсором лише третього сезону подкасту, який стартує 7 квітня. Твориця проекту Ліз Голдвін дуже рада такій співпраці і зазначає, що це цілком логічно – адже мода краса та секс, на її думку, природні сусіди.

А найкрасивіші сукні одягаються для того, щоб бути знятими,

– зазначає Голдвін.