Відсвяткувати випуск нових улюблених кед Ace модний Дім Gucci вирішив, знову звернувшись до бурхливої фантазії художників. Творчим натурам з усього світу було запропоновано зняти короткі відео, в яких модне взуття виступило головною дійовою особою. Готові роботи поступово викладалися в Instagram-акаунті Gucci протягом тижня. Завершився арт-проект #24HourAce вчора в Snapchat, де кожному з учасників було відведено годину розповісти про своє бачення філософії класичних кед Gucci.
Ролики, як і очікувалося, вийшли абсолютно різними: знайшлося місце і поп-арт об’єктам, і мультиплікації, і сюрреалістичним персонажам. Так на світ з’явилися людина з головою кішки та баскетбольним м’ячем, люди-багатоніжки, вишита тенісна ракетка, зелені гуманоїди та навіть одухотворений кед Ace, що роз’їжджає на мотоциклі та відпочиває на пляжі у сонячних окулярах. Кросівки випустили в десятці варіантів — із шипами, перлинами, із зображенням бджіл, — що й обіграли багато авторів у своїх роботах.
У проекті взяли участь корейський скейтбордист Х’ю Джу Ко, бразильський стріт-арт-художник Ананда Наю, готичний художник із Нью-Йорка Сью де Бір, ілюстратор з Китаю Вінні Чі, австралійський фотограф та колажист Ріта Циммерман, режисер Марлон Руберг та інші.
Переглянути усі роботи учасників можна на сайті www.gucci.com/24HourAce.
Подібні арт-експерименти Gucci проводили раніше. В рамках цифрового проекту #GucciGram художникам пропонувалося переосмислити на свій лад принти модного Будинку: Gucci Blooms, Gucci Caleido та Gucci Tian.
Статті по темі:
Тренд сезону: мода та мистецтво
Gucci створили костюми для нового Бетмена
5 видатних фешн-ілюстраторів сучасності