«Цього року ми не відмовили нікому». Нью-Йоркська рітейл-платформа DOORS NYC представила понад 20 українських брендів.
Цього року DOORS NYC – нью-йоркська pop-up платформа та PR-шоурум, вже вп’яте відкриває свої двері. Протягом місяця, з 8 вересня по 3 жовтня, жителі Нью-Йорка та гості міста зможуть зануритися в провокаційний та інноваційний світ моди в самому серці Сохо.
Офіційне відкриття поп-апу відбулося 13 вересня. DOORS NYC підготував місячний календар подій, який включає в себе показ 50 дизайнерів, 10 перспективних художників і 10 косметичних брендів під керівництвом Beautyque NYC.
DOORS NYC прагне стати найбільшою та найкращою кураторською багатоканальною платформою для незалежних талантів у сфері моди та мистецтва у світі. Раптові та сейсмічні зміни в житті українців цього року після початку війни підняли надважливе питання для кожної небайдужої людини: «А чим я можу бути корисним?»
Місцеві бренди роблять усе можливе, щоб утриматися на плаву. Цього року ми не відмовили жодному українському модному бренду й прийняли всіх, незалежно від того, чи вони зацікавлені в pop-up, e-commerce чи PR. Деякі бренди надіслали нам лише пару зразків своєї продукції, але ми вирішили допомогти кожному хто до нас звернеться,
– прокоментувала ситуацію засновниця DOORS NYC Еліс Траутман-Узунер.
Pop-up представив понад 20 українських брендів. «Блакитне небо» – головна тема цього року. Дизайнери відроджують фольклорні традиції, активно запозичуючи елементи національного костюма. Мода – це емоції! Завдяки формам і текстурам дизайнери можуть підняти ваш дух і доторкнутися до вашої душі.
У такий складний час кожна людина шукає в собі сили творити і жити. Для мене цією опорою стала українська народна архітектура. Це втілено в міні-колекції KHUTIR by PODYH – бренду на стику моди та архітектури. Доторкнувшись до цієї спадщини, можна відчути як культурне походження, так і багатогранність талантів українського народу,
– описав свою нову колекцію бренд PODYH, представлений на pop-up цього року.
Читайте також: Як це було: Відкриття фешн-хабу українських брендів у Лондоні
Після завершення pop-up DOORS продовжить надавати безкоштовні PR-консультації українським брендам і демонструвати їх на своїй онлайн-платформі.
Автор статті: Луіза Лузіна