Закрити
UA
Мода

Odessa Holiday Fashion Week 2018: як це було

Поділись:

Останні кілька тижнів видалися в Одесі особливо жаркими: крім традиційного липневого напливу туристів, місто зустріло ще й одразу кілька важливих івентів, серед яких Odessa Holiday Fashion Week. 

posts-to-db-Фото 1

BENDUS

Для гостей та преси організатори влаштували справжній модний марафон – за три дні відбулося понад двадцять подій, серед яких були не лише традиційні покази, а й камерні презентації, public talks та, звичайно ж, вечірки. Втім, витримати такий насичений графік було досить просто, адже покази проходили у розслабленій атмосфері та прямо на березі моря – у комплексі Maristella Sea Line.

posts-to-db-Фото 2

MONSTRA

Відкрив OHFW цього року показ круїзної колекції Artemklimchuk. Дизайнер традиційно зробив ставку на ручну вишивку та свої фірмові жіночні силуети. Промені сонця та морський бриз настільки ідеально підкреслили всі грані цих нарядів, що вони не залишили байдужих. 

posts-to-db-Фото 3  

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

posts-to-db-Фото 6

posts-to-db-Фото 7

ARTEMKLIMCHUK

Також першого дня відзначився бренд MONSTRA. Незважаючи на те, що марка з’явилася на ринку досить недавно, вони вже встигли запам’ятатися своїм фірмовим стилем із щедрим іронічним декором, і полюбилися представникам шоу-бізнесу, які нерідко використовують саме це вбрання для створення яскравих сценічних образів. У круїзній колекції MONSTRA не розчарували поціновувачів своєї творчості: у ній знову знайшлося місце всім відтінкам макарунів, яскравим прикрасам з бісеру та написам на одязі, які можна розбирати на цитати. 

posts-to-db-Фото 8 
posts-to-db-Фото 9
posts-to-db-Фото 10

posts-to-db-Фото 11

posts-to-db-Фото 12

MONSTRA

Другий день Odessa Holiday Fashion Week стартував із public talk, учасницею якого стала засновниця бренду PASKAL Юлія Паскаль. Вона поділилася своїм досвідом побудови успішного бізнесу у fashion-індустрії, розповіла про участь в основній програмі Паризького тижня моди, а також дала низку порад тим, хто мріє створити власний бренд (одна з основних – ніколи не зупинятися у своїй освіті та розвитку). Після цього Юлія Паскаль презентувала свою нову колекцію.

posts-to-db-Фото 13

posts-to-db-Фото 14

posts-to-db-Фото 15

PASKAL

 Серію показів продовжили молоді, але досить амбітні бренди – BEREZKINA та ARUTIUNOVA. Дизайнери представили своє бачення сучасної жіночності, вдало міксуючи коди 1970-х років та поточні тенденції. 

posts-to-db-Фото 16

posts-to-db-Фото 17

BEREZKINA

posts-to-db-Фото 18

posts-to-db-Фото 19

posts-to-db-Фото 20

ARUTIUNOVA

 Особливістю другого дня OHFW став фінал ХІХ конкурсу молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє». Свої колекції показали 18 учасників. Як зазначили члени журі, до складу якого увійшли дизайнери Лілія Пустовіт, Лілія Літковська, Юлія Паскаль, Артем Клімчук та Іван Фролов, цього року перед ними стояв особливо складний вибір, оскільки усі роботи виявилися самобутніми та перспективними. До речі, єдності з приводу того, кому віддати головний приз, їм досягти так і не вдалося. Тож перше місце у конкурсі дісталося Катерині Гейде, а ось Яну Миронець голова журі Лілія Пустовіт відзначила спеціальною нагородою, запросивши до себе на стажування. 

posts-to-db-Фото 21

КАТЕРИНА ГЕЙДА

posts-to-db-Фото 22

ЯНА МИРОНЕЦЬ

Третій день повністю присвячений одеським дизайнерам, які відзначилися приємними богемними настроями. Так, наприклад, бренд WEANNABE, який люблять не лише в Україні, а й у Нью-Йорку, представив колекцію, натхненну романом Френсіса Скотта Фіцджеральда «Ніч ніжна». А ось круїзний показ BENDUS був присвячений молодій Маріє-Антуанетті.

posts-to-db-Фото 23

posts-to-db-Фото 24

posts-to-db-Фото 25

WEANNABE

posts-to-db-Фото 26

posts-to-db-Фото 27

posts-to-db-Фото 28

BENDUS

   ФОТО: Олексій Пономарьов