Pre-Fall 2021
Креативний директор Balmain Олів’є Рустен вирішив показати колекцію Pre-Fall 2021 у вітринах флагманського магазину бренду на Rue Saint-Honoré у Парижі. «Balmain — це більше, ніж просто сторінка в соціальних мережах або веб-сайт. Ми створюємо емоції, а комп’ютер чи iPhone не можуть повністю передати їх», – заявив він. Рустен перетворив вітрини свого дворівневого бутіка на студію, зібравши професійну команду та влаштувавши фотосесію. Він сам виступив автором знімків. Моделі позували в одязі з попередньої осінньої колекції на тлі візерунка з архівною монограмою Будинку. За зйомкою спостерігали випадкові перехожі. Цей своєрідний перформанс транслювався також на офіційному YouTube-каналі бренду. Таким чином, Рустен подякував французькій владі, яка дозволила працювати магазинам роздрібної торгівлі під час карантину. «Я сумую за обличчями, життям на вулиці та красою Парижа. Саме тут, у магазині, все починається», – каже він.
Дизайнер зізнався, що практикував свої навички у модній фотографії під час ізоляції. «Іноді мені потрібно зробити дві тисячі кадрів, а буває, що достатньо одного. Коли я чимось задоволений, ніхто не може мене переконати, що так не повинно бути. Я просто сподіваюся, що фотографії, які я роблю, будуть позачасовими», – розповідає Олів’є Рустен.
За 75-річну історію Balmain, вітрини вже не вперше фігурують у рекламних кампаніях та лукбуках бренду. Засновник Будинку П’єр Бальман також часто робив зйомки колекцій у своїх магазинах.
Читайте також: «Це фантазія та мрія»: Художник Тімо Хельгерт зобразив місто у рослинах у кампанії REDValentino