UA
RU

Сімейні цінності в осінній кампанії Tommy Hilfiger

Редагувати переклад

Tommy Hilfiger в осінній кампанії об’єднав моду та музику. Цього разу бренд рекламують п’ять відомих американських сімей. 

Сімейні цінності в осінній кампанії Tommy Hilfiger-Фото 1

Героями рекламної кампанії Tommy Hilfiger Осінь-2023 стали композитор Квінсі Джонс, супермодель 90-х Амбер Валета, співачка SZA, модель Палома Елсессер, модель Девон Аокі та її брат музикант Стів Аокі. Всі герої схожі між собою: вони зробили себе самі і втілили американську мрію. У рекламі всі вони знялися разом із родинами і друзями. 

Сімейні цінності в осінній кампанії Tommy Hilfiger-Фото 2

Американський бренд Tommy Hilfiger в новій кампанії продемонстрував свої головні цінності — інклюзивність, теплі сімейні стосунки, оптимізм. Дизайнер Томмі Хілфігер пояснив ідею зйомки: 

«Ця кампанія святкує цінності нашого бренда — приналежність та інклюзивність з акцентом на сім’ю. Ми зібрали надзвичайно талановитих друзів і родини, чий глибокий зв’язок та непохитна підтримка один одного нагадують мені стосунки, які я маю з моїми близькими».

Сімейні цінності в осінній кампанії Tommy Hilfiger-Фото 3

Осіння колекція Tommy Hilfiger стала справжнім відображенням класичного американського стилю. Дизайнер зробив акцент на верхній одяг. Тож в центрі колекції — нові моделі пуховиків, натхненні оригінальними яскравими пуховиками Хілфігера 90-х років. Також тут представлені й інші архівні речі Tommy Hilfiger, переосмислені у сучасному стилі. 

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Renell Medrano / Tommy Hilfiger

Читайте також: НОВИЙ РЕНЕСАНС: КАМПАНІЯ FERRAGAMO У ПАРТНЕРСТВІ З ГАЛЕРЕЄЮ УФФІЦІ

Статьи по теме