
Збирають лайки: котики у рекламній кампанії Coccinelle
Італійський бренд Coccinelle розуміється на правильних міських сумках. І, крім того, чудово освоїв рецепт, як додати їм ще більше популярності. Марка не тільки запустила хештег #happybag, що говорить, на підтримку своєї нової сумки-ікони Perine, але ще й відзняла кампейн з головними зірками мережі – котиками. Пухнасті загальні улюбленці обстежили вздовж і впоперек нову колекцію бренду і, судячи з їхнього умиротвореного вигляду, сумки дійсно дуже зручні, причому для будь-яких ситуацій.
Більше від
- Нове ім’я: український бренд аксесуарів Du’MO
- Ботаніка, 3D-принти й Сеул на Тижні моди в Копенгагені
- Бренд STIMMA випустив капсулу ділового одягу
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week