Закрити
UA
Мода

Sustainability Talk: український slow fashion бренд одягу Hukh

Поділись:

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainable Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з Hukh, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницями бренду Нікою та Вітою Гук.

Під час створення українського slow fashion бренду Hukh засновниці орієнтувалися на потреби та бажання сучасних жінок, які цінують високу якість матеріалів, універсальність гардеробу та довговічність речей. 

Як народилась ідея створення бренду?

ВІТА: Ми з дитинства марили одягом, вчились шити, стилізували свої домашні покази, я малювала fashion-ілюстрації, Ніка довгий час працювала стилістом і фешн-блогером. Бренд — дуже логічний етап нашого життя. 

НІКА: Поштовхом до реалізації мрії стало, мабуть, те, що якось ми роз’їхались по різних містах і інтуїтивно шукали щось, що зв’язало б нас на постійній основі. Так народився Hukh. Спочатку під іншим іменем і з іншою концепцією, та зараз він максимально виражає нас.

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?

НІКА: 90% речей з наших колекцій відшиті з італійських тканин, часто це великі стоки відомих світових брендів. За останні кілька років ми подружились з найцікавішими італійськими продавцями, двічі на сезон разом з Вітою літаємо на зустрічі та вибираємо преміальні матеріали.

ВІТА: Ми завжди в погоні за якісною вовною, натуральними тканинами, які мають особливі властивості, бавовною, шовком, віскозою. В минулому сезоні викупили величезний метраж органічної нефарбованої бавовни, з якої вийшли прекрасні куртки. В наступному сезоні в нас як завжди багато костюмної вовни, яка не мнеться, вовни з додаванням шовку, прозорих матеріалів без синтетики та органічної бавовни. Якщо коротко, ми справжні фанатки тканин.

Що найголовніше у роботі sustainable бренду? Розкажіть більш детально про філософію slow fashion.

НІКА: Ми ніколи не гнались за гучними словами, такими як sustainability чи slow fashion. Філософія нашого бренду — це продовження філософії нашого життя: свідомий підхід до покупок, до гардеробу, до планети, до відносин з клієнтами, мінімалізм та максимальна природність. Це проявляється як в наших виробах та упакуванні, так і в процесах в компанії — ми ресайклимо все, що піддається ресайклінгу.

ВІТА: В нас не буває перевиробництва і практично немає залишків, часто ми випускаємо лімітовані колекції та працюємо по передзамовленню. Наш одяг не продається на сейлі, єдині два розпродажі в історії бренду ми робили на користь ЗСУ. Ми глибоко цінуємо працю наших майстрів, цінуємо клієнтів, що купують наші речі за повною вартістю, створюємо одяг, який носиться роками та стає основою гардеробу. Ми даємо імена нашим бестселерам, які перевипускаємо в нових сезонах, щоб клієнти, які знайшли річ у своєму стилі та ідеальну для себе посадку, могли легко отримати її в новому кольорі та тканині. 

НІКА: Ми постійно працюємо над тим, щоб речі Hukh не втрачали актуальності. В кожному новому дропі обов’язково будуть речі, які бездоганно поєднуються з айтемами зі старих дропів. Так ми турбуємось про кожну нашу річ і допомагаємо клієнту аткуалізовувати її для себе в новому сезоні. Хочемо, щоб наші вироби були улюбленими дуже довго. Це основа нашої slow fashion філософії.

Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

НІКА: Війна стала для нас переломним моментом у всьому, ми навчились бути дуже винахідливими. Найбільші труднощі прийшли з блекаутами, багато наших підрядників не змогли швидко адаптуватися до відключень, це спричинило величезні затримки в релізах. Зараз ми поступово відновлюємо обсяги й дуже вдячні за терпіння та розуміння нашим клієнтам.

ВІТА: Попри все війна зробила нас безстрашними. Ми наважились на власне виробництво, хоча ніколи раніше не планували його організовувати. Важкі часи об’єднали нас з нашими клієнтами, які сповідують аналогічні цінності та хочуть носити якісне українське.

Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?

ВІТА: Наш споживач намагається викупити відразу всю капсулу, в нас є багато клієнтів, які носять лише Hukh через те, як легко стилізуються речі в капсулах. Здається, бути sustainable зараз вже давно не тренд і не перевага, це гігієнічна норма для брендів, які розвиваються. 

Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?

НІКА: Оскільки засновниць бренду двоє і ми досить різні, кожна з нас надихається по-своєму, що в синергії дає результат, який ви бачите. Як стилістка, я завжди в плануванні колекцій виходжу з потреб гардеробу нашого клієнта з огляду на сезон і нові тенденції, враховую, що вони вже мають та що потрібно для легкого вдягання.

ВІТА: Мене дуже надихають тканини, більшість моїх ідей набувають чіткої форми, коли я тримаю в руках саме той матеріал. Фінальний вигляд наших виробів може відрізнятись від початкових задумів, тому що на примірках відбувається магія. Ми змінюємо, моделюємо, бурхливо обговорюємо, приходячи до тих дизайнів, які тішать всю команду.

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І як можна змотивувати людей до цього?

ВІТА: Не завжди відчуваєш підтримку зовні, сьогодні пропозиція грає на бажаннях споживача та породжує попит.

НІКА: Я думаю, що треба не стільки мотивувати, скільки кожному на своєму місці робити максимальну відповідальність нормою.  

Читайте також: Sustainability Talk: український бренд спортивного одягу NOTICA

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?

НІКА: Ми обрали свідомий шлях ще в момент створення бренду, зараз лише намагаємося вдосконалювати наші практики.

Якби вам випала можливість розв’язати одну глобальну проблему, то щоб це було?

ВІТА: Проблему війни та тероризму. Думаю, ми всі б цього хотіли.

НІКА: На додаток я б заборонила використання пестицидів у сільському господарстві, це б дуже оздоровило людство та нашу планету.