Закрити
UA
Мода

Sustainability Talk: український свідомий бренд Alona Çini

Поділись:

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з Alona Çini, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Альоною Чіні.

Як народилась ідея створення бренду?

Я закінчила International La Salle college Interior & Fashion Design у 2013 році. Натхнення прийшло створити свій власний бренд вже під час декрету у 2014 році, коли хотіла придбати вишиванку, але не знайшла ту, яка б  припала до серця. Я почала вивчати українські орнаменти, значення та їх походження. Перечитуючи історію української культури та обрядів,  прийшло натхнення від весільних рушників.

Перед сном ввечері в мене з’явилися картинки суконь, вишиванок і я відразу наносила на папір, створювала ескізи. Кожна квітка, птаха чи елемент має своє значення: на довге життя, вірність та любов. Для мене це був цілий світ, який я для себе відкрила. 

З самого початку заснування бренду було бажання створити цінну річ яка б передавалася із покоління в покоління. Наприклад, сукню, яка вишита вручну на льоні я зберігаю для своєї доньки, адже повторити вишивку майже не можливо. Цінність бренду полягає тільки в натуральному органічному складі, нитки тільки якісні від німецького виробника, льон тільки 100% без домішок поліестеру, підкладка тільки тонка бавовняна. Для мене дуже важливо зберегти планету, адже вона страждає від пластику та хімікатів; зима вже не та; глобальне потепління з кожним роком зростає; океани та моря забруднені; мода на одяг постійно змінюється, шиються речі з поліестеру на сезон і через 3 місяці знову нові речі з тієї ж тканини.
 
Планета забруднюється, екологія страждає, безпліддя, кількість. онкохворих збільшуються. Тому для мене принципово важливо задуматися про екологію планети, заради своїх дітей. Краще мати в гардеробі декілька якісних суконь, ніж те що доступно але не актуальне через сезон. 
 

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
Тканину я обираю дуже скрупульозно. Співпрацюю з декількома фабриками, які виготовляють натуральні тканини, такі як шовк, льон, бавовна зі складом шовку, шифон, шерсть також з композицією шовку. Надзвичайно приємно що українські фабрики почали виготовляти також лляну тканину, адже колись в давнину в кожній українській хаті жінки ткали її саморуч. На жаль, ця традиція та ремесло забулося та вимирає.
 
 
 
Що найголовніше у роботі sustainable бренду?
 
Найголовніше в роботі – це співпрацювати з однодумцями. Адже команда, яка вболіває та пропагує ті цінності на яких заснований бренд,  тільки зміцнить ідею. Збереження традицій ручної вишивки, натуральність тканини та якість одягу це те, що має бути в моді.  
 
Надзвичайно важливо дітям з дитинства розповідати як берегти природу, традиції та з покоління в покоління берегти та передавати ідею збереження планети.
 
Як війна повливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?
 
Війна – це найстрашніше, що можна було уявити на сьогоднішній день. Ніхто не міг повірити, що у нинішній час, де світ стрімко розвивається у всіх напрямках, де найцінніше – права людини порушиться в один день. Спочатку коронавірус, а потім війна порушили всі бізнес-плани та стратегії.  Але також війна навчила об’єднуватися та допомагати одне одному щоб вижити.
 
Наразі, під час війни, більшість співробітників виїхали за межі України, відкриття бутиків в стані заморозки.  Надзвичайно приємно що Європейський союз підтримує український бізнес і зараз відкриті двері для переговорів виходу на ринок, які роками були замкнені.
 
Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?  
 
Наші жінки  надзвичайно жіночні та красиві, з вишуканим смаком.  Отримати схвальні відгуки від них про наш одяг надзвичайно приємно, адже завдяки комунікації та підтримці далі хочеться працювати і творити.  
 
 
Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І Як можна змотивувати  людей до цього?
 
Проблема в тому, що більшість компаній, ціль  в яких виключно складаються з цифр , не зважають на екологію та наслідки. Таке враження, що люди живуть одним днем без думки про нащадків.  Було б свідомо добре, щоб дохід на екологічність товару поєднувалася. Мотивація людей підтримати sustainable бренди полягає в тому? щоб донести важливість вибору адже це стосується кожного. Важливо дати зрозуміти про обдуманість покупки.  
 
 
Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?
 
 Моє життя змінилося після переходу на “зелену сторону”, адже я відчула якість. Приємно надягати одяг з натуральної тканини і відчувати як твоє тіло дихає. Чудово їсти органічну їжу та відчувати її смак .
 
Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?
 
Заборона або обмеження виробництва пластику та поліестеру.