Sustainability Talk: український свідомий бренд HER CIPHER
Все буде свідома Україна!
В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з HER CIPHER, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Олександрою Трощинською.
Як народилась ідея створення бренду?
Мабуть те, що я буду дизайнером одягу, коли виросту було в думках ще з дитинства. Я багато років працювала стилістом в різних сферах, це дало мені можливість попробувати себе в різних напрямках, дозволило мені дізнатись відгуки клієнток щодо потреб їхнього гардеробу. І мені так захотілось створити щось не просто красиве, а дещо дуже змістовне, сильний меседж, який зараз несуть клієнти бренду HER CIPHER. А це, власне: розумний підхід до гардеробу, стійка мода, уникнення перевиробництва, не банальна жіночність в образах! В шумі мас-маркету та трендів іноді так непростого знайти щось справді потрібне та довготривале.
Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
Використання лише еко або перероблених матеріалів це, чесно кажучи, ще той челендж. Від початку створення кожної одиниці я поставила собі безкомпромісну мету використовувати лише тканини, які мають відповідний сертифікат sustainability.
Існує низка міжнародних комісій, котрі ретельно переглядають процес виробництва, впевнюючись не лише в екологічному виробництві на всіх рівнях, а й у справедливих умовах праці усіх працівників. Серед них GOTS, GRS, Seri.Co та інші. Таких виробників не так і багато і ми постійно стикаємось з обмеженнями по властивостях таких тканин та менш широкій кольоровій гамі.
Також часто на сертифікати потрібно чекати і загалом такі тканини є дорожчими. Але це дуже цікавий і потрібний досвід, ми в постійному пошуку нових тканин та фурнітури, які відповідають нашим ідеям.
Зараз колекції HER CIPHER в основному європейські тканини та фурнітура. І нам подобається насправді бути sustainable, а не лише здаватися такими.
Що найголовніше у роботі sustainable бренду?
Команда «своїх» людей і відданість ідеї завжди необхідна, але тут потрібна як абсолютна прихильність до sustainability так і розуміння, що часом доведеться йти на певні компроміси. Адже стійка мода та екологічні тканини — це все ще не дуже протоптана стежка і часом кожен новий виріб стає експериментом.
Як війна повливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?
Війна, звісно ж, повпливала з дуже багатьох сторін. Значні затримки доставки матеріалів, які ми постачаємо з Європи та затримки на виробництві. Труднощі з доставкою, релокація багатьох партнерів та підрядників. Довелось зробити багато змін, екстренні рішення, про які ми навіть не здогадувались, і звісно ж втрати.
Але ми встояли, продовжуємо працювати, пишаємось найвищою якістю наших виробів створених в Україні — наш бренд з українським серцем продається онлайн в США та по всьому світу.
Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?
Реагує як до нового і незвичного, не ставлячи екологічність в пріоритет. Багато хто вважає, що sustainable та еко одяг це щось там піжамне і з мішковини, але насправді ми прагнемо показати що стійка мода — це не нудно, а навпаки дуже цікаво та захоплююче, та дає безліч можливостей.
HER CIPHER демонструє в основному діловий та бізнес кежуал стиль, одяг в якому хочеться досягати своїх цілей, а також ми додаємо одиниці для вечірніх виходів. Але впродовж минулого року ми бачимо що інтерес дуже зростає, покупці задають багато запитань і цікавляться тканинами, адже прагнуть знати процес виробництва та підійти до покупки більш продумано.
Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?
Так просто — мене завжди надихали жінки, мені пощастило мати в оточенні дуже талановитих та особливих людей. Жінка в природі це такий масштабний ресурс для натхнення. Минулі 16 місяців показали, якими сильними, потужними та цілеспрямованими є українські жінки і це дуже мотивує, надає сил. Я дуже пишаюсь коли бачу як вони обирають наш бренд для кожного свого насиченого дня, який наближає їх до їхніх неймовірних цілей.
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ СВІДОМИЙ АПСАЙКЛІНГ БРЕНД HONEY
Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І Як можна змотивувати людей до цього?
На мою думку, не всі хочуть виходити з зони комфорту легких та швидких покупок. Тому що коли вже звик просто сходити в загальнодоступний магазин і швиденько купити кофтинку чи інший продукт, не витрачаючи час і трохи більші кошти на це, то важко себе перепрограмувати на обдумане споживання та купувати sustainable вироби. Так, це потребує більшого пошуку, більше зусиль.
Sustainability має стати мейнстрімом і перерости в норму. Це не тренд , який зникне, як усі інші, це відповідальність кожного з нас.
Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?
Дуже, стало значно менше непотрібних речей, а це завжди чудово коли нічого зайвого.
Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?
Перш за все, позбутися нашого сусіда врешті решт. Візуалізую щодня!
Але якщо питання стоїть щодо екології — придумати як остаточно позбутися сміття, яке людство розкидало по планеті впродовж тисячоліть нашого існування.