ЦУМ представив редизайн пакетів в колаборації з британським ілюстратором
Святкування 80-річчя ЦУМ продовжується!
ЦУМ продовжує святкувати своє 80-річчя і на честь ювілею представив редизайн пакетів в колаборації з британським ілюстратором грецького походження Спіросом Халарісом. У новому дизайні пакетів відображений дух історії універмагу і флористичні мотиви, в які художник вміло інтегрував код ЦУМ – логотип, корпоративний колір і історичний фасад будівлі.
Читайте также: Как выглядит новая коллекция Рианны для Fenty
Спірос Халаріс (Spiros Halaris) – мультидисциплінарний ілюстратор, роботи якого відзначені безліччю нагород. Уродженець Греції, проходив навчання в Лондонському університеті мистецтв, а в даний час працює в студіях в Лондоні та Нью-Йорку.
Останні 10 років Спірос створював ілюстративні і типографічні рішення для міжнародних брендів, в числі яких: Lancôme, Bergdorf Goodman, Sephora, Printemps, The New York Times, Harrods, Shiseido, Vogue, Bvlgari, Architectural Digest, Salvatore Ferragamo й інші.
Його фірмова естетика, що відрізняється привабливими квітами, витонченістю і грайливістю, здатна вловити дух кожного предмету та надати йому нову вражаючу й елегантну форму.
Я відчув справжнє задоволення працюючи з командою ЦУМ над концептом принта, створюючи візуальний образ до ювілею універмагу. Думаю, найскладнішим для мене було знайти елементи, які можуть представити історію ЦУМ, а також те, як ці елементи зможуть відобразити нинішній образ універмагу. Те, що було знаковим в минулому, я спробував проілюструвати сучасними засобами, і в кінці кінців «ключові елементи» створили своєрідний візерунок, який все поєднав»,
– коментує колаборацію Спірос Халларіс.
Читайте также: Що купувати на розпродажі: тренчі, сукні та взуття на всі випадки життя
З моменту запуску нові пакети ЦУМ відразу знайшли відгук у клієнтів універмагу. Яскраві пакети стали своєрідним аксесуаром, а в Instagram постах їх все частіше можна побачити в якості арт-об’єктів.
Це надихнуло команду ЦУМ на концептуальну зйомку з фотографом Ксенією Каргіною і моделлю Марією Мельник, а також на запуск ініціативи #TSUM_artbag, в якій з сьогоднішнього дня може взяти участь кожен бажаючий. Світлини, відео та малюнки — основа контенту під хештегом #TSUM_artbag. Краща робота буде обрана командою ЦУМ, а автор отримає сертифікат на суму 10 000 грн, яку зможе витратити на покупки в універмазі.
ЦУМ збирається продовжити успішну практику по залученню локальних та міжнародних художників, ілюстраторів і арт-діячів для створення унікального дизайну своїх пакетів.