Осінньо-зимова рекламна кампанія Dior, знята у чорно-білій естетиці.
Марія-Грація К’юрі продовжує розвивати тему фемінізму, який став основним лейтмотивом її творчості на посаді креативного директора Dior. Продовжуючи рекламну кампанію, що вийшла наприкінці березня, в якій амбасадор бренду актриса Дженніфер Лоуренс позує в культовій футболці з написом We should all be feminists («Ми всі повинні бути феміністками») з колекції весна-літо 2017, модний Дім випустив фільм авторства Фаб’єна Барона під назвою La Fille Américaine («Американська дівчина»).
Читайте також: Жіноче шаманство: круїзна колекція Dior
Чорно-білий відеоролик знятий у стилістиці старого кіно і нагадує урок французької мови: «торба», «квітка», «птиця», «помада», «радість», «сум» — називає закадровий голос показані в ролику предмети та явища.
В окремому відеоролику з бекстейджу Лоуренс поділилася своїми враженнями про творчість дизайнера:
Здорово носити одяг, створений жінкою, яка розуміє жіноче тіло. Я рада, що Марія-Грація повернула довгі сукні Dior і зробила все більш сучасною — позачасовою, класичною та розкішною.
Також зірка «Голодних ігор» розповіла про своє ставлення до фемінізму:
Феміністку я уявляю впевненою у собі жінкою.
Дженніфер Лоуренс є амбасадором Dior з 2012 року. Крім одягу та аксесуарів, актриса представляла колекції ароматів та косметики бренду.
Статті по темі:
Дженніфер Лоуренс представила нову колекцію сумок Dior
Фото: Dior