50 дизайнерських брендів, 39 шоу, 10 презентацій, 4 спеціальні проекти, 6 лекцій та публічних обговорень. Ukrainian Fashion Week – місце зустрічі найвпливовіших гравців фешн-індустрії України.
Потужним трендом останнім часом став динамічний розвиток креативних індустрій. Ukrainian Fashion Week був і залишається однією з найважливіших платформ, яка щосезону демонструє високий рівень розвитку цих галузей в Україні. Ukrainian Fashion Week продовжує бути місцем численних крос-дисциплінарних експериментів. Місцем колаборацій та взаємонатхнень. Кіно, візуальне мистецтво, хореографія, IT-технології, sound-дизайн, media art будуть комфортно почуватися на fashion-території та дивувати несподіваними альянсами та релізами,
– Володимир Нечипорук, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week.
#GLOBAL UKRAINE
Ukrainian Fashion Week – місце, де українська мода стає світовою.
Цієї осені команда Ukrainian Fashion Week представила проект FASHION EXPERIMENT 01 у Нью-Йорку та Токіо. Обидва масштабні заходи, які мають на меті представити українських дизайнерів у впливових для fashion-світу містах, пройшли під час офіційних тижнів моди. Простір галерей було перетворено на умовну fashion-лабораторію – Ukrainian Fashion Research Lab – де за допомогою графічного дизайну, саунд-дизайну, відеоінсталяцій, VR гості «розкривали» для себе українську моду. Головний меседж проекту «Українська мода настільки різноманітна, непередбачувана, самобутня, що її не можна просто споживати, її потрібно досліджувати» та ліг в основу візуальної та загальної концепції FASHION EXPERIMENT 01. FASHION EXPERIMENT 01 представляв резидентів UFW з колекціями SS19, D FROLOV, Ruslan Baginskiy, COAT by Katya Silchenko, Valery Ковальська, Yelizavetta Volosovska.
У контексті міжнародного співробітництва та просування українських дизайнерів Ukrainian Fashion Week розпочинає новий сезон із запрошення на 44-й Тиждень моди журналістів та фотографів світових видань, баєрів та представників провідних шоурумів для безпосередньої роботи з дизайнерами-учасниками UFW.
Цього сезону оргкомітет Ukrainian Fashion Week запросив до Києва журналістів Business of Fashion (UK), Vogue Italia, Vogue.com (USA), Vogue Poland, Vogue Russia, Fucking Young! (Spain), Harper’s Bazaar (UK), NOWFASHION (France), VEIN Magazine (Spain), Supremeye (Belgium). На показах також будуть присутні баєри з ASOS (UK), Uggla (Japan). Шоу та гостей зніматимуть Getty Images, NSS Magazine (Spain), Runway Manhattan (USA), Street Style Planet Earth (UK).
#SUSTAINABLE FASHION
У цьому бачимо майбутнє світової моди.
Минулого сезону Ukrainian Fashion Week проголосив “sustainability” одним зі своїх стратегічних пріоритетів.
У сезоні FW 19-20 Ukrainian Fashion Week і Sustainable Fashion Pad – перша українська платформа свідомої моди – спільно створили новий проект BE SUSTAINABLE!, який об’єднає в інтерактивному просторі як fashion-інсайдерів, так і гостей Тижня. У просторі площею 120 кв. З 1 по 5 лютого пройдуть воркшопи, лекції, public talks, а також експонуватимуться луки з колекцій дизайнерів, які підтримують принципи sustainable fashion.
Учасниками експозиції, що постійно діють, стануть бренди Ali SAULIDI, BEVZA, DFF, Flow the Label, Ksenia Schnaider, MARSALA, RCR Komenko, Re-beau, ROUSSIN by Sofia Rousinovich, Synchrodogs, Yana CHERVINSKA.
Лекції, воркшопи та public talks будуть об’єднані в окрему програму BE SUSTAINABLE! Будь-яку подію можна відвідати за попередньою реєстрацією на сайті fashionweek.ua.
Воркшопи будуть проводити дизайнери брендів Ksenia Schnaider, MARSALA, RCR Khomenko X Laska Charity Store, Re-beau та ROUSSIN by Sofia Rousinovich.
ISKO X KSENIA SCHNAIDER Public Talk
02.02 12:00
У рамках платформи BE SUSTAINABLE! бренд Ksenia Schnaider та ISKO – турецька фабрика, відома своїм етичним ставленням до природи та виробництва – проведуть спільний Public Talk. До Ксенії та Антона Шнайдера приєднаються Asli Olcar (Visionary Minds Senior Executive), Ebru Ozkucuk Guler (Senior Sustainability & CSR Executive), Elena Faleschini (Global Field Marketing Manager). Під час дискусії учасники розкажуть про унікальну технологію виготовлення тканини, яку бренд Ksenia Schnaider використовує у своєму виробництві.
Читайте також: РОЗКЛАД UKRAINIAN FASHION WEEK FW 19-20
Лекція «Шлях до свідомого життя: сприйняття, прийняття та практика»
04.02 19:00
У рамках платформи BE SUSTAINABLE! відбудеться лекція «Шлях до свідомого життя: сприйняття, прийняття та практика». Про власний досвід переходу до більшої усвідомленості та про те, як зробити «sustainability» способом життя, розповість Дар’я Марусик – співзасновник та ідеолог першого в Україні онлайн-магазину стійких марок одягу Soon Store, координатор всесвітньої ініціативи Fashion Revolution в Україні, посол Sustainable Fashion Pad, автор telegram-каналу про етичну моду Sustainably Speaking та незалежний контриб’ютор.
#ART SPACE
Проект Оксани Левчені «Неіснуючі племена»
Презентація 01.02 19:00 Art Space 3
Протягом п’яти днів у Мистецькому Арсеналі буде представлено проект художниці та засновниці бренду Olk Manufactory Оксани Левчені – виставка «Неіснуючі племена». До неї увійшли експонати, зібрані з тканих килимів, плетені upcycling-гобелени (створені зі бракованих шкарпеток Житомирської панчішної фабрики) та відеоінсталяція.
Про свій проект художниця розповідає так:
Неіснуюче плем’я – це кожен із нас. Кожна людина – це окреме плем’я, а людство – спільність індивідуальностей, не об’єднаних у додаткові соціальні групи за національністю, професією, расою, переконанням чи віросповіданням. Індивідуальності мають набагато більше спільного, ніж групи, оскільки індивідууми добре розуміють проблеми всього виду. З’являються категорії більшого масштабу, з’являється здатність бачити над проблемою загальнолюдські завдання: екологія, старість, хвороби, етика, мораль. Завдання сучасної людини – розширити розуміння «свій-чужий» до меж всього людства, вийти за рамки своєї групи, своєї національності, своєї держави та ґендеру та знайти спільне для всього виду, примирившись із відмінностями «сусідніх племен».
Презентація Oleynik Studio for AO2
01.02 17:30 Art Space 2
AO2 – це чуттєвий бренд із харизмою, який несе ідею особистісної унікальності людини. Бренд представить арт-інсталяцію, яка стане візуальною метафорою ідеї існування двох світів у людині – видимого та прихованого. Ідея проекту: кожен з нас, крім відомих соціальних ролей, несе в собі частинку величі цього світу, його минуле та майбутнє, відоме та можливе, певне та змінене.
Презентація Bob Basset
02.02 18:00 Art Space 2
Художники Bob Basset та Гамлет Зіньковський представляють спільний проект «Предмети».
Арт-студія Bob Basset відома своєю співпрацею з Будинком моди Givenchy, стилістом Паносом Япанісом, RSA Films та акторкою Елізабет Бенкс, учасниками гуртів Metallica, Slipknot, Korn, співачкою Авріл Лавін. Працює в жанрі техноромантизму та створює арт-об’єкти з різних матеріалів, насамперед – зі шкіри.
Гамлет (Гам Лет) Зіньковський – художник, який працює у різних жанрах та техніках, на перетині різних видів мистецтва та в колабораціях, але насамперед відомий своїми стріт-арт роботами. 2017 року проілюстрував книгу Сергія Жадана «Антенна».
«Предмети» – перша повноцінна спільна виставка Гамлета та Bob Basset, але не перша їхня колаборація. У 2018 році митці брали участь у міжнародному проекті у Лімі (Перу), а у 2016-му представили свою спільну відеороботу Secret Room у Парижі на фестивалі ADDICTION A L’OEUVRE.
Цілком звичайні і звичні для фешн-світу предмети – дзеркала, ножиці, маски – з’являються в проекті «Предмети» як художньо переосмислений так званий реді-мейд і створені ним авторські арт-об’єкти.
Презентація Domanof
03.02 18:30 Art Space 2
У новій колекції бренду Domanof дизайнер розмірковує над тим, як бездумне споживання призводить до зникнення природи, яку Всесвіт старанно створював мільярди років, а швидка мода призводить до того, що людина неминуче потрапляє під вплив трендів. У презентації використано роботи корейського фотографа Хейля Квона. Перенесені на банери фотографії скомпільовані з уже використаним денімом, що наголошує на важливості вторинної переробки.
Презентація Sergey Ermakov
04.02 17:30 Art Space 4
Сергій Єрмаков представляє нову колекцію «Через терни до сонця».
Все, що ви побачите, це не речі та не мода. Це витвори мистецтва, створені руками та від серця. Як темна ніч перед світанком, так і вбрання із чорного оксамиту, шовку та вовни обрамляють сукню – образ України, що розташована в центрі. Сонячна, із золотою барочною вишивкою, вона уособлює Ренесанс, що насувається…
# MEN’S DAY
Українська мода для чоловіків – у полі особливої уваги цього сезону Ukrainian Fashion Week. Програма 4 лютого об’єднає кілька показів чоловічих брендів на подіумі UFW та спеціальний простір, який представить українські чоловічі бренди.
Відкриє програму цього дня Круглий стіл дизайнерів, які працюють для чоловічих брендів, та представників медіа: «Конкурентоспроможність: як українським брендам чоловічого одягу змагатися з мас-маркетом та люксом». Модератором дискусії стане Олексій Нілов, головний редактор “L’Officiel Hommes UA”.
У програмі дня шоу SONYA MONINA, ROUSSIN by Sofia Rousinovich, IDoL., DASTISH FANTASTISH та презентації у MЕN’S SPACE брендів Ali SAULIDI, Alxndr LEN’, FALKE, INDPOSHIV, RITO. День завершить вечірка для fashion-інсайдерів.
#SHOWROOM
Протягом п’яти днів у рамках Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Арсеналі буде працювати шоурум, який представить 10 брендів взуття та аксесуарів: COCORICO, DEMMYVIK, GRIE, GUASH, HELENA ROMANOVA, HONCHARENKO, LONA PRIST, OSTEL, SNESHANA.
Простір #Showroom має унікальну концепцію, розроблену архітектором Максимом Камініним (IAM Architecture studio).
Для відвідування всіх подій #Showroom гості можуть зареєструватися на сайті fashionweek.ua та отримати електронне запрошення, яке дасть їм можливість приходити до #Showroom безкоштовно з 1 по 5 лютого.