Ukrainian Fashion Week презентує восьму історію Action: Sustainable Fashion – FROLOV

Соціальний аспект сталого розвитку моди часто залишається без уваги. Проте насправді соціальна відповідальність бренду є чи не найголовнішою складовою кардинальних змін. Саме мода надає майданчик для трансляції найпотужніших соціальних меседжів та привертає увагу до ключових проблем сучасності. 

Іван Фролов, дизайнер та засновник бренду FROLOV, завжди наголошував, що він створює моду не лише заради одягу. Унікальність бренду полягає в тому, що FROLOV порушує важливі для суспільства теми, ініціюючи соціальні та благодійні проєкти. FROLOV активно підтримує KyivPride, організацію HeForShe, фонд допомоги медикам SpanBond, створює благодійні ювелірні колекції разом із брендом SOVA та фондом 100% LIFE, частину прибутку від продажу яких спрямовують на закупівлю швидких тестів на ВІЛ. 

FROLOV був стійким від першої колекції, створеної у 2010 році. Тоді з’явилися і перші трансформери, конструкція яких давала змогу за допомогою різних елементів перетворювати певну модель на нову позачасову річ ідеальної якості. Навіть вечірні луки FROLOV не створені «на один вихід». Сукні можуть ставати maxi, midi, фраком, брюки можуть перетворюватися на шорти, пальта на жакети, а білизну можна одягати задом наперед.

Читайте также: NO SEASON SEASON: УКРАИНСКОЙ НЕДЕЛЕ МОДЫ В 2020 ГОДУ БЫТЬ

Команда бренду продовжує удосконалювати свій раціональний підхід до використання ресурсів та контролює етичність усіх виробничих процесів. Бренд не відшиває марно купу семплів нульового розміру заради показу, а також не має величезних стоків одягу. FROLOV переробляє майже всі відходи виробництва, використовуючи надалі у своїй роботі текстильні фрагменти розміром понад 5 см. Раз на місяць працівники передають залишки виробництва до дитячих будинків для виготовлення іграшок та одягу. Дрібні текстильні залишки використовують для машинної вишивки та аплікацій. Одяг FROLOV продається в екокоробках, які потім можна зручно використовувати просто вдома. 

Дизайнер цінує щирість та справжність вираження. Це відображено в логотипі FROLOV – серці, що невтомно бʼється у кожній його колекції.  

FROLOV – про інтелігентність та провокацію. Іван Фролов переконаний, що сьогодні немає нічого більш інтелігентного та сексуального, ніж відповідальність, етичність, стійкість та вдумливість щодо природи та людей.

Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар’я Марусик, керівниця проєкту

Володимир Нечипорук, продюсер проєкту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Тім Меір, оператор/режисер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проєкту

У роботі над проєктом використані архіви FROLOV

Понравилась статья? Оцените:
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Загрузка...
Статьи по теме
Читайте также