
Український бренд OUN дизайнерки Вікторії Крутік запускає благодійний проект в підтримку «сонячних дітей»
Бренд OUN, що спеціалізується на вишуканому жіночому одязі з натуральних матеріалів, акцентує особливу увагу на соціальній відповідальності, яку несе кожен бізнес. У власниці бренду Вікторії троє дітей, один з яких – прекрасний «малюк сонця». Вікторія на власному прикладі показує, що «діти сонця» можуть і мають жити повноцінним життям і отримувати яскраве дитинство – саме тому адвокація на користь людей з синдромом Дауна стала однією зі справ її життя.

Для благодійної кампанії Вікторія створила піджак, що складається з двох різних контрастних частин. Дві половини жакету та mismatched рукави – деталь, що відсилає до символів підтримки з синдромом Дауна. Ідея створення піджака з двох половин нагадує про флешмоб Lots of Socks («багато шкарпеток»), ціль якого направити увагу суспільства до людей з синдромом, висловити їм свою толерантність і підтримку. В цей день люди по всьому світу одягають різні шкарпетки – в версії OUN таким символом стали контрасні рукави. На зйомку міні-релізу бренд запросив Дарину Голуб, маму-блогерку, що виховує малюка Соломона. Дарина була першою, хто надихнув Вікторію своєю історією вихованням малюка з синдромом і дав сили і віру в те, що все вийде.

Благодійний проект направлений на підтримку Житомирського фонду – 50% коштів з усіх продаж жакета будуть переведені на потреби організації.
Читайте також: ДЕНЬ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ: В УКРАЇНІ ВІДКРИЛИ ЦЕНТР ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ І ПРЕДСТАВИЛИ ПЛАН BRING KIDS BACK UA
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото