Вперше в історії кінофестивалю Молодість відбувся показ fashion-фільмів
На великому екрані були представлені короткі метри бренду FROLOV.
У кінотеатрі «Жовтень» пройшла ретроспектива відео-кампейнів FROLOV. До неї увійшли знакові роботи бренду: BSD, Open, Покохала Хулігана, Ancora, Frolov <3 TAGO, Auditions та Bridal.
Одразу ж після показу у кінозалі розпочалась дискусія, модератором якої став український художник Вова Воротньов. Про свободу у fashion-фільмах, їх розвиток в Україні та провокацію розповідали Іван Фролов, режисери Ярема і Роман, Юрій Двіжон, креативна директорка та сценаристка Оля Жижко і кінопродюсерка Валерія Жеріх.
А продовжила обговорення аудиторія, задаючи питання та коментарі із залу. Так експерти роздумували про тематику коротких fashion-метрів, інспірації у мистецтві та важливість спонтанності для самовираження.
Також на події відбувся допрем‘єрний показ відео нової лінійки бренду STUD. Його реліз відбудеться згодом.
Читай также: Право престолонаследование: Есть ли у дочери Гарри и Меган Лилибет шанс стать королевой Великобритании?
До ретроспективи відео-кампейнів FROLOV увійшли знакові роботи бренду: BSD, Open, Покохала Хулігана, Ancora, Frolov <3 TAGO, Auditions та Bridal.
1.BSD
Тизер до колекції, яка шукає тонку грань між жіночністю і маскулінністю. Герой відео ніби «підглядає» за тим, що відбувається в будинку. На створення яскравих образів дизайнера надихнули фільми видатних режисерів Педро Альмадовара і Ксав’є Долана.
2. Open
Відео максимально занурює глядача в суть танцю і візуалізує тонку грань між кітчем і витонченістю, на якій побудована колекція. Важливим акцентом є контраст відвертості образів та тексту пісні. Відео відтворює атмосферу закритого закладу, який відвідує інтелігенція і богема.
У відео-кампейні модель Надя Шаповал грає на українській бандурі і співає власний кавер на пісню Брітні Спірс I’m not a girl, not yet a woman. У ролику розкривається зворушлива історія першого кохання — ніжного і чистого, що символізують собою і бандура, і пісня Брітні.
4. Ancora
Відео передає настрій колекції та повністю оголює не лише тіло, а й душу. За сюжетом три дівчини миються в душі, уявляють себе співачками на великій сцені і дуже серйозно виконують ту саму Ancora Тu.
Відео-трилогія розгортається в типовому офісі зі строгим дрес-кодом для співробітниць, які працюють виключно вофісних аутфітах. Незважаючи на зовнішню стриманість, дівчата раз у раз застигають в провокаційних позах, чим грають на полі intelligent provocation.
6. Auditions
У відео Іван Фролов грає роль режисера і знайомить глядачів з 13 дівчатами. Кожна з героїнь надихнула дизайнера на створення колекції, а в ролику, що імітує кастинг, вони виконують завдання Фролова.
7. Bridal
Одна з найтаємніших будівель Києва – Будинок з химерами архітектора Городецького стала місцем зйомки першого весільного кампейну FROLOV. Вона особливо підкреслює ідею різноманітності колекції, адже кожна її зала наповнена унікальними емоціями та історіями.