17 лютого бренд KARAVAY відкрив двері своєї студії для професійної модної спільноти, представивши колекцію NEOCLASSIC_set 2 у рамках офіційного розкладу Ukrainian Fashion Week.
Дизайнерка Ірина Каравай, яка разом зі своїм брендом KARAVAY вже понад десятиліття вивчає українську спадщину, повернулася до офіційного розкладу Ukrainian Fashion Week. Уперше за три роки бренд представив нову колекцію NEOCLASSIC_set 2, знайомство з якою відбулося у камерному форматі його власної дизайн-студії.
У новій колекції бренд зберігає вірність своїй естетиці «вишуканого етно» —переосмислення етнічних мотивів у нових матеріалах, формах та функціях.
Так, фірмові теплі вишиванки KARAVAY, виконані з тонкої вовни, представлені в незвичному виконанні: як гольфи, сорочки, двобортні міні-жакети. Їх можна носити самостійно або нашаровувати на светри чи блузи.
Вишиванка з тафти доповнена сорочковим комірцем і застібається на блискавку, як бомбер. Куртка з вишивкою, виготовлена з білого вовняного каракулю, зібраного хвилястими візерунками з вовни, виступає як варіація вишиванки для верхнього одягу.
Пальто з турнюром відсилає до пліссе на традиційному жіночому верхньому одязі — керсетках.
Декор колекції вирізняється делікатною ювелірною обробкою — шиття тон-в-тон, защипи та інкрустація кристалами підкреслили складну фактуру матеріалів, не перевантажуючи силуети.
Філософія KARAVAY — це «мислення речами». Тому кожна річ у колекції несе в собі цінність не лише як естетичний об’єкт, а й як результат кваліфікованої роботи та обережного використання ресурсів, уваги до деталей, бездоганного кравецтва та збереження цінності авторського дизайну.
Фото: KARAVAY