
Загадковість моря та курортний шарм у новій колекції J’amemme
“Ми почали досліджувати виготовлення власної фурнітури, зокрема, виробів з кераміки, – розповідає Юлія Ярмолюк, дизайнерка J’amemme. – Символіка риби, яка тісно переплітається з водою – джерелом життя – надихнула нас створити фурнітуру, яка відображає глибину і загадковість моря“.
J’amemme використовує унікальні техніки у створенні своїх виробів, і подібно до фірмового плісе, нові елементи сповнені максималістичної ДНК бренду. Керамічна фурнітура, натхненна мушлями, з’являється на лляних сукнях довжини міні та міді, а пояси у формі наутилуса доповнюють образи. Текстуровані морські акценти, такі як керамічні ґудзики-рибки, прикрашають лляні жакети та спідниці, відтворюючи атмосферу моря в кожній деталі.
Створена з натуральних лляних тканин у відтінках від землисто-коричневого до класичних білого та чорного, колекція поєднує невагомі сукні міні та міді, повсякденні сети зі спідницями, костюми з оверсайз плечей, тендітні топи та класичні сорочки. Особливу увагу привертає нова міні-сукня, яка відтворює архітектурну форму іконічних жакетів J’amemme. Її структурний силует, що поєднує маскулінні плечі з геометричною спідницею, глибоко сягає у фірмові коди бренду.
Доповненням до морської тематики цього сезону стала сумка ручного плетіння у формі наутилусу, що ідеально доповнює літню серію.
Читайте також: ТРЕНДОВІ КУПАЛЬНИКИ ЛІТА 2024: АКТУАЛЬНІ МОДЕЛІ ВІД УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ
Більше від
- 10 найцікавіших колекцій Тижня моди в Нью-Йорку
- «Важливість бути недосконалим»: презентація колекції Bevza SS26 в Нью-Йорку
- Ніна Акімова, дизайнерка NINAMI про філософію бренду та модну індустрію
- Класика у новому вимірі: Chanel презентує колекцію Prêt-à-Porter Осінь-Зима 2025/26
- До Дня захисників та захисниць: бренд RBTNK запускає кампанію «Підвішені жетони. Місія 3.0»