Закрити
UA
Мода

Заповітний квиток: найнезвичайніші запрошення на модні шоу

Поділись:

Готуючись до презентації нової колекції, кутюр’є продумують до дрібниць, у тому числі дизайн запрошень. Для того щоб привернути увагу гостей, а заразом натякнути, чого очікувати від показу, вони пускають всю свою фантазію. У нашому огляді – найкреативніші марки, запрошення яких претендують на звання справжніх арт-об’єктів.

Читайте також: ТЕЙЛОР СВІФТ РОЗРОБИЛА ЛІНІЙКУ МЕРЧУ

Dries van Noten

Створюючи колекцію весна-літо 2015, бельгійський дизайнер Дріс Ван Нотен надихався п’єсою Шекспіра «Сон літньої ночі». Тому гостей шоу він покликав на лісові галявини, розіславши їм як запрошення шматочки моху в прозорих футлярах. На самому показі моделі йшли моховим килимом.

Stella McCartney

Англійська кутюр’є Стелла Маккартні завжди творчо підходить до створення запрошень. Наприклад, для весняного показу 2007 року спільно з ілюстратором Адамом Харгрівзом вона випустила цілу 32-сторінкову книгу. Так з’явився персонаж Маленька міс Стелла, яка пізніше надихнула дизайнера створення дитячої колекції. А в 2014 році Маккартні приклала до запрошень листівки смішні очі, які можна було зняти і носити на пальці як кільце.

Читайте також: ТРЕНД СЕЗОНУ: ДЖИНСОВА КУРТКА

Kenzo

Від Kenzo завжди варто чекати на щось незвичайне. Вони можуть надіслати «набір з виживання» у бляшаній коробці, фігурки Ейфелевої вежі, підвішені на металевому кільці, або прикласти до конверту стек для змішування фарб. На осінній показ 2014 року гості отримали високотехнологічні квитки, зроблені з акрилу та світлодіодних ламп, що світилися у темряві.

запрошення Kenzo 2014

Бетсі Джонсон

Покази епатажного дизайнера Бетсі Джонсон – це справжні феєричні шоу, які завершуються сальто у виконанні самої Джонсон, якій, між іншим, уже 74. Почуття гумору їй не позичати. У 2013 році як запрошення вона розіслала своїм гостям баночки з-під заспокійливих препаратів, наповнені м’ятними цукерками. Таким чином дизайнерка натякала, що її нова колекція – це те, що лікар прописав.

Читайте також: ЛІЛІ РОУЗ-ДЕПП ЗНЯЛАСЯ ТОПЛЕС ДЛЯ МОДНОГО ЖУРНАЛУ

Шарлотта Ронсон

А ось дизайнер Шарлотта Ронсон вирішила знайти шлях до серця своїх гостей через шлунок. У 2014 році напередодні одного зі своїх показів вона розіслала до модних редакцій піцу «Маргариту» із сиром, створену спільно з нью-йоркською піцерією Asellina. Коробки, в яких доставлялася піца-запрошення, названа Ronsonrita, також розробили дизайнер.

Шовковиця

Британський бренд Mulberry має ґрунтовний підхід до створення запрошень. Нерідко разом із листівкою гості отримують щедрі подарунки. Так, до весняно-літнього показу 2013 року компанія підготувала набори для малювання, що включали фарби, альбом та білий пензлик. Через рік, об’єднавшись із відомим виробником столового посуду Wedgwood, бренд випустив мініатюрний чайний набір, що символізує старовинну англійську традицію.

Читайте також: HELMUT LANG ВИПУСТИВ СУМКУ У ВИГЛЯДІ сміттєвого пакета

 

Запрошення Mulberry

Moschino

Ще один бренд, який любить робити своїм гостям подарунки – це Moschino. Наприклад, на честь колекції, натхненної лялькою Барбі, були випущені рожеві гребінці, а одного разу гостям роздали кубики Рубіка, щоб було чим зайнятися в очікуванні показу. У 2015 році епатажний креативний директор модного Будинку Джеремі Скотт вигадав запрошення у вигляді… великих білих трусів, на яких була надрукована інформація про майбутній показ.

Maison Margiela

Французький бренд Maison Margiela щойно дивував своїх гостей, надсилаючи їм замість запрошень плитки гіркого шоколаду, мильні бульбашки, чашки кави, розписані фломастером тарілки і навіть мініатюрні телевізори. Але, мабуть, одним із найвигадливіших винаходів марки став світлодіодний графічний дисплей, який пропонував ознайомитися з колаборацією модного Будинку та H&M у 2012 році.

Читайте також: СІНДІ КРОУФОРД ВИПУСТИТЬ КОЛЕКЦІЮ ДЖИНСІВ

Burberry 

Британська марка Burberry прикрашає свої запрошення аплікаціями та цілими 3D-моделями. Наприклад, у 2013 та 2014 роках креативний директор модного Будинку Крістофер Бейлі створював об’ємні листівки з видами Лондона.

Burberry Prorsum запрошення gifs: 1aee91f537f1a713679e301ffc03b1f8

Рік Оуенс

Дизайнер Рік Оуенс, що випускає авангардні колекції шкіряних виробів, залишається вірним своїй багаторічній традиції і як запрошення розсилає шматки тисненої шкіри, де вказано дату та адресу майбутнього показу.

запрошення Rick Owens

Статті по темі:

10 найнезвичайніших подіумів в історії моди

Культові моделі сумок за 100 років

Найдивніші черевики в історії моди

Фото: Kenzo, Burberry, архіви прес-служб