Американська акторка Зендая стала бренд-партнером швейцарської спортивної марки On. Вже вийшов перший мотивуючий ролик і рекламна кампанія.
Зендая стала бренд-партнером швейцарської спортивної марки On. Американська акторка – давня прихильниця On. Вона зізнається, що завжди носить їхні кросівки:
“Не секрет, що я була великою шанувальницею On протягом тривалого часу. Я завжди ношу On на знімальному майданчику, коли подорожую, репетирую або бігаю з собакою. І тепер це партнерство офіційне”.
Нові партнери вже випустили мотивуючий ролик під назвою Dream Together. Головна ідея – донести послання, що рух має об’єднувати людей.
“Місія On – запалити людський дух через рух. Рухайтеся з нами та мрійте. Ми в On віримо, що коли люди рухаються, відбуваються неймовірні речі. Перебуваючи в русі, людина торкається того місця в підсвідомості, де криється натхнення. Це називається стан потоку. Мислення, коли дія та усвідомлення розмиваються разом, залишаючи нас повністю зануреними в момент. Це допомагає нам мріяти більше та краще”, – розповіли в On.
На думку Зендаї, цей ролик також про людей, які нас оточують. Dream Together розповідає й про силу спільноти. Виграємо ми чи програємо, але завжди повертаємося разом.
“Я дуже багато завдячую людям навколо мене за те, що вони привели мене туди, де я є. І цей фільм визнає та цінує тих, хто підтримує та надихає нас щодня. Я думаю, що це відчуття співпраці та інклюзивності показує те, що ми створили”, – зазначила акторка.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: On
Читайте також: BALENCIAGA І UNDER ARMOUR ПОКАЗАЛИ СПІЛЬНУ КОЛЕКЦІЮ