З того часу, як Хлоя Севіньї з’явилася в культовому фільмі дев’яностих «Дітки», вона є постійним гостем Канського кінофестивалю, здобувши репутацію суперечливої інді-музи. Цього року вона дебютує на фестивалі як режисер з короткометражкою «Кітті», яка буде показана в рамках Тижня критики.
«Кітті» – це історія про маленьку дівчинку, яка перетворюється на кішку. Це коротка мила казка, але дуже кінематографічна. «Кітті» – одна з 12 короткометражок у серії Shatterbox Anthology від жінок-режисерів, яка включає режисерські дебюти Крістен Стюарт і Габурі Сідібе (відома по головній ролі в «Скарб»).
Це мрія всього життя, і я так пишаюся цим. Я відчуваю, що це перший крок на шляху до розповіді історій про жінок, які не повинні бути з чоловіками або шукати чоловіка. Це те, що я хочу робити,
− сказала Севіньї. Раніше акторка ніколи нічого не знімала, проте вперше задумалася про це ще 20 років тому. У відповідь на запитання, що їй заважало, Хлоя зізналася у відчутті незахищеності, яке вона подолала лише у 40 років. Вона сказала, що страх втратити роботу не дозволяє багатьом жінкам висловлюватися про деякі питання, включаючи нерівність доходів у Голлівуді.
Читайте також: Сьюзен Сарандон та Джина Девіс удостоїлися нагороди «Жінки у русі»
Хлоя Севіньї також стала гостем церемонії нагородження «Жінки у русі», організованої Kering у Majestic Hotel. Актриса сказала, що вона підтримує програму Kering щодо сприяння розвитку жіночого таланту в кіно.
Я думаю, що це важливо – оточити себе якомога більшою кількістю жінок. На жаль, я дуже люблю чоловіків теж, я люблю спати з чоловіками, я люблю тусуватися з чоловіками, але я волію працювати з дамами,
− сказала вона, посилаючись на багатозадачність жіночих навичок, які вона цінує на робочому місці.
Читайте також: Крістен Стюарт висловилася про сексизм у Голлівуді
Хоча Севіньї часто називають безстрашною через її готовність йти на ризик у таких фільмах, як «Хлопці не плачуть» та «Бурий кролик» (фільм, у якому вона лихо займається оральним сексом з Галло), Севіньї сказала, що вона почувається вразливою через одержимість преси красою. Її статус ікони стилю почав слабшати, коли акторці перевалило за 40.
Я не можу навіть дивитися на модні журнали більше, тому що це злить мене. Я хотіла б змінити їх.
Проте вона відзначила покращення становища жінок у кіно з появою таких талантів 2000-х, як Ліна Данем та Дженніфер Лоуренс.
Фото: GettyimagesВони здаються сильнішими та впливовішими. Я думаю, це захоплюючий час, і я помічаю зміни.