У самому серці Парижа – на вулиці Сант-Онорі – у рамках Pop-up Store «Timeless»/Spring Edition свої колекції представили дев’ять українських брендів.
Концепція Pop-up покликана сприяти просуванню українських дизайнерів у Франції. Унікальні речі, ідеальна якість та конкурентна ціна – ось чим приваблює клієнтів тимчасовий магазин одягу та аксесуарів на вулиці Сант-Онорі. З кожним днем споживачі fashion стають все більш вимогливими до якості та походження речей, і прагнуть купувати те, що буде актуальним не один сезон.
Познайомимося з українськими дизайнерами, які були представлені в Pop-up Store «Timeless» / Spring Edition:
Філософія бренду поєднує в собі естетику мінімалізму та конструктивізму, а лаконічний дизайн та декор з дорогоцінної породи чорного дерева Ебен роблять кожну сумку носібельним арт-об’єктом та справжнім витвором мистецтва.
Філософія бренду – «Wearable Couture», а місія – допомогти жінці висловити свою унікальність, створити індивідуальний образ як для відпочинку, так і для урочистих заходів. Відмінні риси – жіночні силуети, об’ємні рукави, незвичайний крій та геометричні лінії. Вироби бренду не лише обожнюються тисячами модниць у різних куточках планети, а й підкорюють обкладинки глянцю.
Український бренд добре знайомий модницям по всьому світу і продовжує розвиватися у геометричній прогресії, поділяючи поєднання глибоких українських традицій із відображенням сучасного життя. Вбрання від Olena Dats були помічені на Шерон Стоун, Скайлар Грей, Джессіці Кларк та інших.
Прикраси від Тетяни Чорної – це своєрідна перепустка в арт-світ. Кожна прикраса, крім оригінальної форми, має і додатковий сенс. Дизайнер працює з різними матеріалами та в різних техніках, часто несподівано змішуючи їх в одному виробі. Купивши таку прикрасу, ви відразу стаєте і власником предмета сучасного мистецтва.
Український бренд за допомогою storytelling створює не просто прикраси та аксесуари, а настрій, креативний спосіб саморефлексії та нову якість життя, в якому на перший план виступають самовираження та самореалізація. Автор впевнена, що найчастіше прикраси та аксесуари можуть розповісти про вас більше ніж слова.
В одязі від бренду Lark кожна дівчина почувається вільно, тому що першочерговими для дизайнера залишаються комфорт і якість, а вже після тренди. Також із турботою про нашу планету у своїх колекціях дизайнер використовує повторно перероблені матеріали.
Nazary – це насамперед елегантність. Розробляючи кожну пару взуття, дизайнер дбає про високу якість, авторський стиль і комфорт.
Творці бренду за мінімалізм та усвідомленість у виборі гардеробу, до того ж, вони підтримують виробників тканини та фурнітури, які дбають про екологію. Одяг Capsula44 поєднується між собою, а вироби – прослужать не один сезон, адже їхня універсальність – це одна з найважливіших складових філософії бренду.
Стиль МАХА яскравий, сміливий та динамічний. Лекала, доведені до ідеалу, дозволяють створювати витончені речі різних розмірів, а художні акценти підкреслити особливості фігури.
В рамках Pop-up Store було представлено арт-інсталяцію на тему «Timeless» від TheTooth & TheRoot. Її автори-художники — українець Микита Кравцов та француженка Каміль Сан Кравцова — партнери у житті та у своїх дослідженнях мистецтва. З 2015 року вони здійснили безліч проектів у різних галузях: аудіовізуальних, мальовничих, колажних та вишивці. Їхній головний меседж — надати сенсу соціальної критики, яка виявляє абсурд.
Серед гостей відкриття були блогери, баєри, фотографи, журналісти та стилісти з усіх куточків світу.
[mc_gallery id=569198]
Фото: Костянтин Енквіст