Закрити
UA
Мода

Зірковий поспіль: Періс Хілтон, Венсан Кассель, Зендая та інші у нових рекламних кампаніях модних будинків 

Поділись:

Вибрати як особи колекції селебрітіс – ключ до успіху. 
posts-to-db-Фото 1
posts-to-db-Фото 2

Зендая для Valentino 

На даний момент безліч класичних брендів з великою історією існування переглядають свої стратегії позиціонування. Зробити модний будинок більш сучасним, молодіжним — завдання складне, але для його втілення можна використовувати юні особи, як, наприклад, надійшли в Valentino. Особою та іконою свіжої рекламної кампанії стала 24-річна акторка Зендая 

«Причина, через яку ми вибрали Зендаю для нової особи Valentino, полягає в тому, що вона ідеально втілює те, чим є і що представляє бренд сьогодні, – зазначив креативний директор бренду П’єрпаоло Піччолі. — Вона сильна молода жінка, яка використовує свій талант і працює, щоб висловити не лише себе та свої цінності, а й цілі свого покоління». 

Читай також: Принц Вільям захищає Кейт Міддлтон після інтерв’ю Меган та Гаррі

posts-to-db-Фото 3

 

Періс Хілтон для Lanvin 

Після того, як новим креативним директором забутого бренду Lanvin став колишній глава чоловічого відділу Loewe Бруно Сіалеллі, багато що в ДНК модного будинку змінилося. Звичайно, класичні форми, приглушеність кольорової гами та загальна ультимативна жіночність залишилися незмінними, але й не помітити наближеність колекцій до потреб знаменитостей 21 століття складно.  

Для того, щоб підкреслити новий шлях бренду, Бруно зробив обличчям весняно-літньої колекції. Lanvin ту, що стала втіленням поняття “інфлюєнсер” — людину, яка відома лише завдяки тому, що знаменита. Періс Хілтон виблискує на фотографіях кампейну, приміряючи не тільки ідеальні шкіряні тренчі, Великі окуляри, а й рафіновану версію подовженого автомобіля в м’якому обрамленні локонів і ідеально підходить її обличчю чубчика. 

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

Венсан Кассель та Тіна Кунакі  для The Kooples

Усвідомлення того, що гардероби більшості сучасних дівчат можна зарахувати до категорії унісекс, дозволило творцям бренду Команда Kooples представити капсульну колекцію, до якої увійшли речі, які можуть носити як чоловік, так і його жінка. І якщо до представників так званої сильної статі на шпильках і в сукнях ми тільки починаємо звикати, то пані в смокінгах, об’ємних сорочках і краватках нікого точно не бентежать. 

Як посоли бренд обрав найпомітнішу та одіозну пару сучасності в особі Венсана Касселя та Тіни Кунакі. Вони вперше знялися у парній фотосесії для рекламної кампанії, та презентували лінійку, до якої увійшли речі, які сама Тіна найчастіше краде у свого чоловіка.