“ЕТНО” — новий дроп редизайн-сорочок OMELIA, на який дизайнера Костянтина Омелю надихнула поїздка до Карпат, де українські жінки досі виконують вишивки на сорочках, як і сотні років тому. У новому дропі дизайнер хоче показати традиційну українську вишивку у новому переосмисленому вигляді.
У дропі “ЕТНО” вишивка виконана на білих і чорних сорочках. У новій колекції дизайнер поєднав кристали і стеклярус срібного, золотого і червоного кольорів. Уся вишивка виконується вручну, кількість камінців на деяких з них сягає 800 штук.
Головним елементом дропу є сорочка з вишитими пташками, які дивляться одна на одну. Птахи — це символи Божественного світу, кохання та весни.
Усі сорочки у дропі підходять як дівчатам, так і хлопцям. Дизайнер не розділяє людей за гендерною ознакою.
“Сьогодні як ніколи важливо пам‘ятати, що ми — українці. Наша культурна спадщина є сильною зброєю проти ворога. Відтепер вишиванки стануть постійною лінійкою в бренді OMELIA. Це моє щире бажання плекати рідне культурне надбання”, – каже дизайнер бренду Костянтин Омеля.
Презентація дропу “ЕТНО” відбулася напередодні Дня Незалежності у львівському концепт-сторі PERSONALITY в оточенні зелені, квітів та української музики. Візуальним оформленням презентації займалась флористка зі Львова Юлія Окрушко. На події вона вдало передала дух недоторканної української природи та створила атмосферу справжнього лісу.
Фото: Олексій Пономарьов, стиль: Костянтин Омеля