
В Парижі пройшов Charity Pop-up Store з українськими брендами
З 14 по 17 квітня в парижському артистичному кварталі Маре пройшов Charity Pop-up Store за участі десяти українських брендів під гаслом #standforpeace, серед яких: Karunas, Kolosova, Nitka, Nataliya Novitska, Makmar x Foltovych, Motyv, E.P.P.S., Capsula44, EmbroideredGem, UAngels. Паріжській публіці найбільше припали до смаку вишиванки та футболки з українською символікою.
В рамках проекту була представлена інсталяція з близько 500 жовто-голубих голубів, зроблених в стилістиці орігамі, яка привертала увагу до подій в Україні, а також картини львівського художника Ігора Степаника. Відвідувачі Pop-up Store мали змогу залишати побажання на пташках та кріпити їх де завгодно в самому магазині чи по дорозі до бутіку.
Як і заявляли раніше весь прибуток днями буде передано до перевірених волонтерів в різні кутки країни, котрі допомагають дітям постраждалім під час війни. Наразі це 120 тисяч гривень, про які організатори будуть звітуватись на офіційній сторінці проекту в Instagram @parisian.popup. Завдяки Charity Pop-up Store не лишень вдалось познайомити французів з українськими брендами, а й найбліжчим часом допомогти дітям.
Фото Ірина Сербан @irynaserban
Відео Вікторія Расоханова @vera.viktoria
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ДИЗАЙНЕРИ В ВІЙНУ: SMOLIN BRAND
Більше від
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO