Ефект м’ятої тканини та льодяникові кольори в капсулі J’amemme x Have A Rest
Ефект м’ятої тканини та льодяникові кольори склалися у нову капсулу від J'amemme та Have A Rest. Головною ідеєю релізу під назвою “Vilna” є пошук нових сенсів у теперішніх українських реаліях. Креативні команди брендів хотіли підкреслити прагнення українок до свободи в усіх її сенсах та сміливістю сказати собі “я вільна”, незважаючи ні на що.
До колаборації увійшли легкі бавовняні комплекти з сорочками, жакетами, шортами та брюками зі знаковим для J’amemme ефектом пресованої тканини, які не потребують складного доглядуу поїздках та не займають місця у багажі. При цьому у якості кольорової гами луків обрали фірмові кольори валіз Have A Rest: Sweet Marshmallow (рожевий), Sunny Lemon (жовтий), Wonder Ocean (ментоловий).
“Цю колаборацію ми готували ще минулого літа, – розповідає Юлія Ярмолюк, дизайнерка J’amemme. – Планували зробити цей запуск дещо в іншому форматі, проте зараз, переосмисливши цей реліз, зрозуміли, що наша колекція наділена новими важливими сенсами, а культурні коди, які ми використали (наприклад, вінок у якості головного аксесуара стайлінгу лукбуку), актуальні як ніколи”
“Мене, як і багатьох інших українців, турбує “провина вцілілого” та інші думки, які змушують мене корити себе і забороняти собі радіти життю, – ділиться засновниця бренду Have A Rest Аліна Долініна. – Цією колаборацією ми хотіли наголосити на тому, що почувати себе вільною, турбуватися про своє ментальне здоров’я – це наш обов’язок, який надає кожній з нас ресурсу рухатися далі, виконувати свою роботу, підтримувати близьких – робити речі, які теж наближують нашу перемогу”.
Колаборація доступна лімітованим тиражем в онлайн-сторах обох брендів. 10 відсотків з продажу бренди спрямують до Фонду Маші Єфросініної, який турбується про жінок, дітей та літніх людей.
Фото надрала пресслужба
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ СТАЛИЙ БРЕНД ОДЯГУ APSARA