Предыдущая статья
Сучасна елегантність, натхненна Еді Седжвік: у колекції SAYYA
Український слоу фешн бренд "COVER" презентував свій новий дроп ‘THE MUSE’ на одному із найпрестижніших подіумів світу – Paris Fashion Week. Показ відбувся 30 вересня за підтримки платформи для дизайнерів та брендів "Flying Solo". Бренд представив нову колекцію, що буде доступна в Україні у листопаді.
Минулого року восени COVER мав показ під час NYFW, де вони презентувати свої дизайни вперше для закордонної аудиторії, а цього року, під час PFW, бренд зібрав своє коммʼюніті та відсвяткував новий прояв творчості з колекцією, що здивувала його прихильників: нові фактури, кольори та неочікувані дизайни, які отримали натхнення від ретрофутуризму, як руху.
COVER просуває сталий підхід у моді та позачасовість класичних дизайнів. Зовсім скоро, в листопаді, бренд представить свій перший флагман-шоурум у Києві з ексклюзивною колекцію, що зійшла з Парижа до Києва.
Читайте також: ПРО ЩО МОВЧИТЬ ЖІНКА: АНАСТАСІЯ ФЕДОРОВА, ДИЗАЙНЕРКА ТА ЗАСНОВНИЦЯ БРЕНДУ COVER